וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: קרע בגיד הפיקה לפראתר. בית הלחמי בכה: "הוא אריה, הוא יקום כמו גדול"

מאמן הפועל אילת לא רצה לדבר על ההדחה בחצי גמר הפלייאוף, אלא התייחס לכוכבו שנפצע במהלך ה-80:79 מול מכבי תל אביב

שחקן הפועל אילת קייסי פראתר לאחר שנפצע. ערוץ הספורט, צילום מסך
נפצע בצורה קשה. פראתר/צילום מסך, ערוץ הספורט

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) בפעם הרביעית ברציפות לגמר הפלייאוף לאחר ניצחון 79:80 באולם בגין על הפועל אילת וניצחון 0:2 בסדרת חצי הגמר. הצהובים היו בפיגור במשך כל המשחק ורדפו אחרי המארחת, אך הצליחו לכפות מהפך מאוחר בזכות הופעה נהדרת של כריס ג'ונס.

כוכב אילת קייסי פראתר נפצע בברכו וירד מהפרקט לקראת סיום המשחק, בפציעה שנראתה רע מאוד, זאת לאחר שנבחר לחמישיית העונה טרם החל המשחק. שחקני מכבי תל אביב ושחקני אילת הגיבו בהלם לפציעה של פראתר, שהיה הטוב ביותר באילת ואולי בכלל על הפרקט וקלע 28 נקודות לפני שנפצע. ההערכה היא כי הפורוורד סובל מקרע בגיד הפיקה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אני רוצה לבטא את הסימפתיה שלי לפראתר, זה עצוב מאוד שאתה רואה שחקני כדורסל שרוצים לשחק את המשחק ונפצעים כך. אני רוצה לאחל את הטוב ביותר בשבילו ולאילת. זה היה משחק קשה, הם ברחו כבר ליתרון דו ספרתי, אבל בחדר ההלבשה דיברנו על ההגנה. שמרנו הרבה יותר במחצית השנייה. בסיום קלענו כמה סלים קלים, נלחמנו הרבה וריבאונד התקפה פה ועוד עצירה שם וניצחנו את המשחק".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"עוד עצירה ועוד ריבאונד התקפה, ושם ניצחנו את המשחק". ספרופולוס/דני מרון

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי היה נסער בסיום ואף בכה: "ברשותכם אני רוצה לדבר רק על קייסי. החתמנו אותו על חוזה עם סעיף עם אפשרות לחתוך אותו בגלל פציעות שהוא עבר. אחרי פרק זמן קצר איתנו אמרתי לו 'עזוב, אתה שחקן'. לדעתי הוא היה השחקן הכי טוב בליגה. כל המחשבה שלי היא עליו. צריך פרופורציות, המשחק כרגע פחות מעניין. הוא אריה, והוא חזק והוא יקום כמו גדול מהפציעה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully