וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "ננסה לאתר חולשות במשחק של פורטוגל". מרציאנו יפתח

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 22:18

נבחרת ישראל תפגוש את אלופת אירופה הנערכת ליורו (ד', 21:45), הקפטן נאתכו: "אני כשיר, יכול לשחק". אבו פאני צפוי לפתוח, גם קינדה בהיכון. פרננדו סנטוס: "אין קשר בין המשחק הזה למה שיהיה ביורו. יהיו שחקנים שינוחו הפעם"

ידידותהסתיים09/06/2021
פורטוגל
  • פרננדש (42)
  • רונאלדו (44)
  • קאנסלו (86)
  • פרננדש (90)
0
    נבחרת ישראל
    גדי קינדה אחרי הופעת הבכורה בנבחרת ישראל והשער נגד מונטנגרו/ההתאחדות לכדורגל

    נבחרת ישראל תהיה שותפה מחר (רביעי, 21:45, כאן11) למשחק ההכנה האחרון באירופה לקראת יורו 2020, כאשר תחמם את אלופת היבשת פורטוגל באצטדיון ז'וזה אלבלאדה בליסבון. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו יחלו את דרכם בטורניר רק ביום שלישי הבא מול הונגריה, ומי שינסו לקלקל להם את ערב הפרידה מהמולדת הם ערן זהבי, ביברס נאתכו, מנור סולומון ויתר שחקניו של וילי רוטנשטיינר.

    שתי הנבחרות נפגשו שש פעמים בעבר, כאשר ישראל ניצחה רק פעם אחת: 1:4 באוקטובר 1981, במסגרת מוקדמות המונדיאל. שני משחקי הידידות שנערכו בפורטוגל הסתיימו בניצחונות ביתיים (0:2 בנובמבר 1998 ו-1:2 בנובמבר 2000) ובמוקדמות מונדיאל 2014 הפורטוגלים סחטו 3:3 דרמטי ברמת גן בתוספת הזמן, לפני שעדן בן בסט השווה ל-1:1 בגומלין בליסבון.

    צפו בתמונות מאימון הנבחרת

    וילי רוטנשטיינר באימון עם מנור סולומון/אודי ציטיאט

    ישראל

    התרגשות רבה במחנה הישראלי לקראת המשחק מול פורטוגל. אף שמדובר במשחק ידידות בשלהי העונה, השחקנים מאוד דרוכים לקראת האתגר ולא רק בגלל המפגש עם כריסטיאנו רונאלדו. "אנחנו הולכים לעשות משחק אחרון מול הנבחרת שאולי תזכה ביורו", אמר בצהריים אחד השחקנים מבית המלון בליסבון. "רק צריך לדאוג שהחוויה הזו תסתיים גם בתוצאה מכובדת. סביר להניח שגם פורטוגל לא תבוא להתאבד על המשחק רגע לפני היורו ולכן צריך לשחק באומץ ובנחישות וליהנות מההתמודדות".

    המאמן וילי רוטנשטיינר ריכז את השחקנים באסיפת וידאו ואמר: "המשחק הזה יבחן את הגבולות שלנו. משחק חוץ מול פורטוגל הוא כמו משחק חוץ שמחכה לנו בדנמרק או באוסטריה ואנחנו נוכל לבדוק את הגבולות שלנו ואת היכולת שלנו. גם בעבודת ההגנה וגם בחלק ההתקפי".

    על פי האימונים רוטנשטיינר לא מוותר על התקפה. ברור לאוסטרי שהנבחרת תתגונן רוב הזמן, אבל הוא ביקש מהשחקנים להעז ולצאת קדימה ברגעים שניתן. מי שמאוד רוצה להבקיע הוא ערן זהבי שלא ויתר על ההתכנסות הזו, על אף עונה אישית מתישה מאוד מבחינתו, והוא רוצה מעבר לעניין הקבוצתי להעלות את כמות שעריו שעומדת על 26 ולסגור את הפער ממוטל'ה שפיגלר שניצב בראש טבלת מלכי השערים בנבחרת עם 32 כיבושים.

    באימון המסכם הערב באצטדיון של ספורטינג ליסבון יבחן רוטנשטיינר את מצבו של הקפטן ביברס נאתכו. המאמן הבהיר גם לו וגם לסאן מנחם שיש לו אחריות כלפי המועדונים ששלחו אותם לנבחרות ושרק אם הם מרגישים לגמרי טוב הוא ייתן להם לפתוח. אל בין הקורות יחזור אופיר מרציאנו שלא פתח במונטנגרו. בנבחרת מאוד מרוצים מההתנהלות של איתמר ניצן כשוער שני ולכן רצו לפרגן לו במשחק במוצ"ש. מחר מול פורטוגל אמור כבר מרציאנו לפתוח. מוחמד אבו פאני שהבריק עם בישולים נהדרים, אמור לפתוח וכך גם גדי קינדה אם נאתכו לא יוכל לשחק.

    עוד בוואלה!

    עם רונאלדו, פרננדש, ז'וטה ודיאס: ההרכב המסתמן של פורטוגל לישראל

    לכתבה המלאה
    אופיר מרציאנו עם בוריס קליימן שוערי נבחרת ישראל באימון. אודי ציטיאט
    לא שיחק מול מונטנגרו. אופיר מרציאנו/אודי ציטיאט

    במסיבת העיתונאים הבהיר ביברס נאתכו: "אני בסדר בסך הכול, אני אוכל לשחק". על המגן שקיבל לכבוד 75 הופעות בנבחרת אמר הקפטן: "זו הרגשה מדהימה עם כל האהבה שקיבלתי מהשחקנים והצוות, זה באמת היה משהו מיוחד".

    לגבי השינויים בסגל אמר נאתכו: "התחלנו תהליך של הצערת הנבחרת כבר לפני הרבה זמן וגם שחקני דור הביניים מקבלים יותר דקות. כך זה צריך להיות וזה קורה בכל נבחרת. אנחנו בתור הוותיקים יותר מנסים לעזור. הצעירים צריכים לקחת את ההזדמנויות ולהראות שהם ראויים לשחק".

    לקראת המשחק הוסיף: "אנחנו נגיע מוכנים. זה משחק לא קל נגד אחת הנבחרות הטובות ביבשת. אנחנו רוצים להפיק את המקסימום ולעשות את מה שאנחנו יכולים לעשות".

    המאמן וילי רוטנשטיינר: "אנחנו פוגשים יריבה חזקה וזו הכנה ראויה למוקדמות בספטמבר, אז נשחק מול דנמרק ואוסטריה. נמשיך עם הסגנון שלנו ופילוסופיית המשחק שלנו, אנחנו רוצים לבחון אותה גם ברמה כזו. יכולים לקרות שני דברים במשחק הזה, וברור שאם נובס זה לא יעשה טוב, אבל אני לא חושב על תוצאה. אני מלא מוטיבציה".

    מאמן הנבחרת התייחס למורכבות לאור המצב הביטחוני לאחר מבצע "שומר החומות": "אני מגיע מאוסטריה וזה די קשה עבורי להבין את הסיטואציה. השבועיים האחרונים היו מיוחדים עבורי, כי אנחנו לא רגילים לתמונות כאלה ולסכסוכים כאלה ומבחינתי מאוד קשה להבין את זה. אני מנסה להתרכז בכדורגל ולוודא שהקבוצה מאוחדת. יש אווירה טובה בקרב השחקנים, ואני חושב שהיה שיתוף פעולה מצוין בין ההתאחדות לשחקנים וזה בהחלט היה גם מרגש וגם קשה".

    על ההכנות למשחק מול פורטוגל: "יש להם שלושה-ארבעה שחקנים ברמה עולמית בהתקפה. אנחנו פחות מתרכזים בפורטוגל, אלא יותר להרגיל את השחקנים לפילוסופיית הכדורגל שלי. בכל זאת, אנסה לאתר מעט חולשות במשחק של פורטוגל וננסה לתקוף אותן. התוצאה תראה את ההתקדמות שעשינו ואיפה אנחנו עומדים ביחס לנבחרות כמו פורטוגל".

    ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
    "הצעירים צריכים לקחת את ההזדמנויות". ביברס נאתכו במסיבת העיתונאים/אודי ציטיאט

    פורטוגל

    פרננדו סנטוס צפוי לפתוח בהרכב החזק שלו מול ישראל. לפי התקשורת בפורטוגל, במרכז ההגנה תורגלו רובן דיאס ופפה, ז'ואאו קאנסלו ונונו מנדש צפויים לפתוח כמגנים, וויליאם קרבאליו ורובן נבס במרכז השדה, ושלישיית ההתקפה תכלול את כריסטיאנו רונאלדו, ברנרדו סילבה ודיוגו ז'וטה.

    רובן נבס נשאל במסיבת העיתונאים על המבחר שיש לפורטוגל בקישור ואמר: "חשוב שיש לנו שחקנים מגוונים שיודעים לעשות את מה שצריך. לא משנה מי השחקן ומה התכונות שלנו, כל משחק הוא שונה ובכל משחק מבקשים מאיתנו דברים אחרים. נגיע לכל משחק ביורו כדי לנצח, וברור שהמשימה הראשונה היא להשיג שלוש נקודות מול הונגריה. אנחנו לא יכולים להמעיט בערכה, זו נבחרת חזקה שתשחק בבית וזה עניין חשוב. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח".

    הקשר נשאל האם כריסטיאנו רונאלדו, שמצא את הרשת רק באחד מששת המשחקים האחרונים בנבחרת, שומר את השערים שלו ליורו, והשיב: "על כריסטיאנו תמיד אפשר לסמוך, הוא הוכיח את זה כל כך הרבה פעמים. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם והתברכנו שהוא כאן איתנו לעוד טורניר. הוא יענה על המגרש".

    על המפגש עם ישראל: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, אנחנו מייצגים את הנבחרת. יש לנו כמובן מטרות חשובות יותר מאשר המשחק מחר, שבו נעשה התאמות וננסה לשפר את עצמנו בכל האספקטים לקראת הונגריה. נעבוד על הכוונונים האחרונים, ובלי קשר ליריבה יש תמיד רצון לנצח".

    המאמן פרננדו סנטוס הבהיר: "אני ממשיך באותה גישה. לפני יורו 2016 אמרתי שפורטוגל מועמדת לזכייה, וכך גם הפעם. זו המטרה שלנו. אנחנו יודעים שהדרך לשם קשה, ועלינו לעשות כמה שפחות טעויות ולהיות טובים יותר מהיריבות שלנו. אם נעשה את זה, כך יגדלו סיכויינו לזכות בטורניר".

    על ישראל אמר: "למשחק הזה ולמשחק הקודם מול ספרד אין קשר למה שיהיה מול הונגריה. זה לא מבחן לקראת היורו, אני מעוניין לבחון את הגישה של השחקנים. יהיו כאלה שינוחו הפעם אחרי ששיחקו נגד ספרד. אני רוצה לראות את כל השחקנים ואז אקבל החלטות".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ז'רמי פינאר (צרפת)
    אצטדיון: ז'וזה אלבלאדה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully