וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אימון משותף לנבחרות ישראל עם שחקני נבחרת קטועי הגפיים

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:32

שחקני נבחרות הגברים והנשים של ישראל בכדורגל התאמנו לצד חברי הנבחרת שמתכוננת לאליפות אירופה בעוד שלושה חודשים

רגע לפני הטיסה לצמד משחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל, ערכו שחקני נבחרות ישראל, גברים ונשים אימון משותף עם נבחרת קטועי הגפיים של ישראל במטרה להגביר את המודעות לענף לקראת השתתפות נבחרת קטועי הגפים של ישראל בטורניר היורו הקרוב בפולין.

ביברס נאתכו, ערן זהבי, אלי דסה, מנור סולומון ואופיר מרציאנו, מחוזקים בשחקניות נבחרת הנשים עדן אביטל, מריאן עווד ונועה סלימהוגי'ץ, ומודרכים על ידי ווילי רוטנשטיינר, התנסו בהתמודדות עם כל הקשיים והאתגרים שעומדים בפני שחקני נבחרת קטועי הגפיים בכדורגל.

ההתאחדות לכדורגל מסייעת לנבחרת קטועי הגפיים בהקצאת מגרשים, תלבושות משחק וחשיפה במדיה החברתיים שלה, כאשר המטרה היא למסד נבחרת רשמית לקטועי גפיים שתהיה חלק מההתאחדות לכדורגל. נבחרת קטועי הגפיים תופיע לראשונה בעוד 3 חודשים באליפות אירופה בפולין.

נבחרת קטועי הגפיים של ישראל בכדורגל. ההתאחדות לכדורגל,
נבחרת קטועי הגפיים של ישראל בכדורגל/ההתאחדות לכדורגל

מנהלת אגף הגראסרוטס בהתאחדות לכדורגל, שרון זאבי: "כחלק ממדיניות ההתאחדות לכדורגל ויחידת הגראסרוטס אנחנו מקדמים את רעיון 'כדורגל לכולם'. נבחרת קטועי הגפיים היא פרויקט שאנחנו תומכים בו כבר שנתיים ומנסים להוביל מהלכים שיהפכו את הנבחרת לחלק רשמי מנבחרות הייצוג של ההתאחדות לכדורגל. המפגש בין שחקני ושחקניות הנבחרות הבוגרות לבין נבחרת קטועי הגפיים נועד להגביר מודעות לענף, לסייע לנבחרת קטועי הגפיים לגייס משאבים וכמובן להוכיח כי כולם יכולים להיות חלק מהמשחק, לא משנה מה הקשיים. היה מרגש מאוד לראות את שיתוף הפעולה למען המטרה הנפלאה ולהוכיח כי הכדורגל נגיש לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully