וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייתי בפחד מתמיד": כוכב שטוטגרט חשף ששמו וגילו שונו על ידי סוכנו

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:12

סילאס וואמאנגיטוקה, שכבש 11 שערים בעונה החולפת, חשף ששמו הוא בכלל סילאס קאטומפה ושהסוכן שלו לשעבר שינה את פרטיו כדי לנתק אותו ממועדון האם בקונגו ולתפוס עליו בעלות. "הוא איים עליו שלא ישחק יותר כדורגל אם האמת תיחשף". בשטוטגרט פרסמו הבהרה על המקרה

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט 1

על כזה סיפור שומעים בדרך כלל בליגות נידחות, בטח שלא בבונדסליגה. שטוטגרט נאלצה להוציא היום (שלישי) הודעת הבהרה לגבי הסיפור של סילאס וואמאנגיטוקה, החלוץ הקונגולזי המצטיין שלה שכבש בעונה החולפת 11 שערים. מסתבר שוואמאנגיטוקה נפל קורבן להונאה של הסוכן שלו לשעבר, ששינה את גילו ואת הזהות שלו.

סילאס קאטומפה אמבופה שחקן שטוטגרט. Matthias Schrader, AP
סיפור מטורף. סילאס קאטומפה נאבק באלאבה/AP, Matthias Schrader

מסתבר שסילאס וואמאנגיטוקה הוא בכלל סילאס קאטומפה אמבופה. הוא נולד באוקטובר 1998 ולא ב-1999 כפי שסברו בהתחלה. בשטוטגרט מניחים שהסוכן שינה את זהותו ואת תאריך הלידה של סילאס כדי שהוא יוכל לנתק אותו ממועדון האם שלו בקונגו כדי לפתח אותו.

ביוזמת הסוכן שלו, סילאס חתם בפריס מהליגה השנייה בצרפת. הוא חי בבירה הצרפתית תחת איום של הסוכן שלו, שחסם לו את הגישה למסמכים ולחשבון הבנקר שלו. הוא גם המשיך לאיים עליו והבטיח לו שהוא לעולם לא ישחק כדורגל יותר אם האמת על הזהות שלו תתגלה.

קאטומפה עדיין היה מיוצג על ידי אותו סוכן עד לא מזמן, אבל עם עזרה של המועדון הנוכחי שלו, שטוטגרט, הוא הצליח להיפרד ממנו אחרי שהיה סוג של "שבוי" שלו. סילאס התייחס למה שעבר עליו ואמר: "חייתי בפחד מתמיד בשנים האחרונות ודאגתי גם מאוד למשפחה שלי בקונגו. זה היה צעד קשה עבורי לחשוף את הסיפור שלי. רק בעזרת הקבוצה שלי העזתי לעשות את זה. הבנתי שאני לא צריך לפחד יותר ושביחד אפשר לשים הכול על השולחן".

  • עוד באותו נושא:
  • שטוטגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully