וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי הציג את התלבושת לטקס הפתיחה בטוקיו, לוסטיג: "מקווה שכולם יצפו"

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:44

הספורטאים האולימפיים הציגו את המדים החדשים שאותם הם ילבשו בטקס שייערך בעוד 45 ימים, גילי לוסטיג: "בריו היינו 47 ספורטאים והכפלנו את המספר כמעט"

אנסטסיה גורבנקו מתכוננת לאולימפיאדת טוקיו/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

45 ימים לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו, הציגו היום בוועד האולימפי הישראלי את תלבושת המשלחת הישראלית לטקס הפתיחה. באירוע שנערך באולם האח"מים באיצטדיון בלומפילד הוצגו המדים הרשמיים תוצרת קסטרו, שמלביש את הספורטאים האולימפיים בפעם השביעית ברציפות מאז אולימפיאדת אטלנטה 1996.

ועד אולימפי תלבושת. דני מרון
התלבושת של טקס הפתיחה/דני מרון

"אני אפילו מתקשה להגיד זאת אבל אנחנו הולכים לצעוד שם בטוקיו כמעט 90 ספורטאים. בריו היינו 47 ספורטאים והכפלנו את המספר כמעט. תהיה לנו לראשונה מאז מקסיקו 1968 נבחרת כדור כשנשלח לתחרויות הפעם את נבחרת הבייסבול להתחרות", סיפר מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ועד אולימפי תלבושת חדשה. דני מרון
ועד אולימפי תלבושת חדשה/דני מרון
קסטרו מדי נבחרת אולימפית טוקיו 2020 שחר טיבי ונויה ברעם. שרבן לופו, הוועד האולימפי בישראל
שחר טיבי ונויה ברעם/הוועד האולימפי בישראל, שרבן לופו
נויה ברעם גבי רוטר יור קבוצת קסטרו שגריר יפן בישראל מר קואיצ'י מיזושימה ושחר טיבי באירוע השקת מדי הנבחרת האולימפית. רפי דלויה
נויה ברעם גבי רוטר יור קבוצת קסטרו שגריר יפן בישראל מר קואיצ'י מיזושימה ושחר טיבי באירוע השקת מדי הנבחרת האולימפית/רפי דלויה

שגריר יפן בישראל קואיצ'י מיזושימה כיבד את האירוע בנוכחותו ואמר: "טקס הפתיחה יערך ב 23 ביולי בשעה 20:00 שעון טוקיו. זה יהיה שעה 14:00 כאן ביום שישי בישראל ואני מקווה שכולם יפסיקו לכמה שעות את ההכנות לשבת ויצפו בטקס המרהיב שיציג את כל הדברים הטובים שהעולם יכול לתת דרך הספורט".

יושב ראש דירקטוריון קבוצת קסטרו גבי רוטר סיפר: "אנחנו מלווים את הספורטאים האולימפיים כבר שבע אולימפיאדות כי האולימפיאדה זה אירוע השלום הגדול בעולם. המשלחות באות לנצח בצורה ספורטיבית ולא בשדה הקרב. אנחנו במדינה שלנו שולחים משלחת שמבשרת אופטימיות. בזירה הזו יש רק מנצחים".


רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו, אמר: "אנו גאים להמשיך במסורת בה חברת האופנה המובילה של ישראל תומכת בעיצוב ובהלבשת חברי המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, עם תמיכתנו לוועד האולימפי בישראל בתרומה מלאה. אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים המייצגים את המדינה. טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים הוא אחד האירועים המסוקרים ביותר בעולם ולוקחים בו חלק מבתי האופנה המובילים של כל מדינה. כבית האופנה המוביל בישראל, אנו גאים לשלב את היכולות שלנו עם הספורטאים הטובים ביותר בישראל, כאשר כולנו יוצרים ופועלים מתוך גאווה ישראלית, הרצון להצטיין ולהצליח. אנו מאחלים הצלחה רבה לכל הספורטאים הישראלים המשתתפים במשחקים האולימפיים בטוקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully