וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רמי הדר סיכם לשלוש עונות נוספות

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 17:28

הקבוצה מבירת הנגב סיכמה על הארכת חוזהו של המאמן שהוביל אותה בשלוש השנים האחרונות" מודה לבעלים". מאמצים להשאיר את גריפין וזיס

הפועל באר שבע סיימה את עונת 2020/21 בשבוע שעבר עם הפסד 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי תל אביב. האדומים כבר החלו בהכנות ראשוניות לקראת העונה הבאה, כשמי שאמור להמשיך לעונה רביעית על הקווים הוא רמי הדר.

הדר והנהלת הקבוצה סיכמו היום (חמישי) את תנאי המשך דרכו של המאמן לשלוש עונות נוספות, כשבמועדון מרוצים מאוד מהעבודה שלו ומהעובדה שבמהלך השנים שלו בקבוצה האדומים לא היו קרובים למלחמות ההישרדות אלא נכנסו פעמיים לפלייאוף ופעם שלישית פספסו את הכניסה במחזור הסיום. לאחר החתימה אמר הדר: "אחרי שלוש שנות עבודה משותפות הפועל באר שבע הפכה עבורי לבית שני ולמשפחה. אני מודה לבעלים כפיר ארזי ולמנכ"ל תומר ירון על האמון ומצפה לעונה הקרובה בהתרגשות".

רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צפוי להמשיך. רמי הדר/ברני ארדוב

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה בבאר שבע לעונה נוספת - הפורוורד ניק הורנסבי שהצטרף במהלך העונה, המתאזרח טראוויס ווריק והרכז נטע סגל. בבאר שבע יעשו מאמצים גדולים על מנת לשמור על המשכיות כשבין המטרות העיקריות של הקבוצה לעונה הבאה היא השארתם של אריק גריפין ועמית זיס.

גריפין עזב את ישראל במהלך מבצע שומר החומות, אך שמר על קשר עם אנשי הקבוצה שמאוד אוהבים אותו, וקיים סיכוי טוב שימשיך. זיס, מועמד מוביל לתואר השחקן המשתפר של העונה בליגת העל, מבוקש במספר קבוצות נוספות, אך בבאר שבע מאמינים כי ההתקדמות שלו והאמון שהוא מקבל מרמי הדר יובילו אותו להמשיך בנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully