וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תקדים את אנאדולו וברצלונה? תומאס ווקאפ: "עדיין לא קיבלתי החלטה"

חצי יורוליג בעקבותיו של "הגארד השומר הטוב באירופה": ביבשת טוענים שהצהובים בעמדת זינוק טובה, הטורקים ושאראס נכנסו למירוץ, אבל דווקא ההצעה המשופרת להישאר בז'לגיריס עשויה לטרוף את הקלפים

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב מול תומאס ווקאפ שחקן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
אחד עזב, השני יגיע? ווקאפ מול טיילר דורסי/דני מרון

תומאס ווקאפ הפך בשבועות האחרונים לאחד השמות החמים בשוק ההעברות ביורוליג, ואחרי שאמש (שני) השלים זכייה באליפות עם ז'לגיריס קובנה ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר מול ריטאס וילנה, המלפפון הלוהט של הקיץ קרוב לקבל החלטה: הישארות בז'לגיריס, או מעבר לאחת משלל הקבוצות שמעוניינות בו.

לפי דיווחים בליטא, מכבי תל אביב שהוזכרה בשבועות האחרונים כאחת המועמדות לצרף את ווקאפ, עדיין נמצאת בתמונה ולמעשה לצד אנאדולו אפס, פייבוריטית להחתים אותו. יחד עם זאת, ווקאפ מחוזר על ידי קבוצות נוספות: שאראס רוצה לאחד איתו כוחות בברצלונה, מילאנו כבר נכנסה לשיחות קדחתניות עם נציגיו וגם אולימפיאקוס הגישה הצעה.

ווקאפ התייחס אמש בחגיגות האליפות של ז'לגיריס לעתידו ואמר: "עדיין לא קיבלתי החלטה. אני מנסה לבחון את כל האפשרויות. קובנה מקום מיוחד עבורי, ובהחלט יש סיכוי שאשאר בקבוצה. עדיין לא החלטתי".

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. רויטרס
רוצה להתאחד איתו. שאראס/רויטרס

לפי הערכות, ז'לגיריס הגישה לווקאפ בן ה-28 בימים האחרונים הצעה משופרת לשלוש שנים, עם שכר עונתי התחלתי של 650 אלף יורו, שיצמח בשנים הבאות.

מאמן ז'לגיריס מרטין שילר התייחס אף הוא לעתידו של ווקאפ ואמר: "אנחנו רוצים להשאיר אותו, אבל עדיין לא ברור מה הוא יעשה. אין הרבה שחקנים בשוק האירופי בקיץ הזה, וקשה מאוד למצוא בו שחקנים איכותיים".

ווקאפ שהוכתר אמש גם לשחקן ההגנה של העונה בליגה הליטאית, מוגדר על ידי התקשורת המקומית כ"שחקן ההגנה הטוב באירופה".

"הוא הפך משחקן שולי לאחד השחקנים הכי מבוקשים ביבשת. מלבד ההגנה המעולה שלו, הוא התפתח להיות גם מנהל משחק נהדר. לז'לגיריס יהיה קשה להשאיר אותו לאור הביקוש שלו", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully