וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ישראל תארח טורניר נוער בהשתתפות שש נבחרות

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 11:29

לאחר ההחלטה על ביטול אליפויות אירופה לנבחרות צעירות תארח ישראל טורניר בחסות פיב"א בהשתתפות צרפת, יוון, ליטא, אסטוניה ופורטוגל. נבחרת העתודה תצא לטורניר דומה ביוון. הקדטים ישחקו על מקום באליפות העולם בסרביה

אחרי שבחודש שעבר נקבע כי אליפויות אירופה לנבחרות צעירות לא יתקיימו גם השנה בשל הקורונה, החליטה פיב"א לקיים טורנירים מצומצמים יותר בהשתתפות הנבחרות במקומות שונים ביבשת, לפי הדרישה של האיגודים השונים.

ישראל תארח טורניר בהשתתפות נבחרות נוער בין ה-3 ל-8 באוגוסט שם יפגשו השחקנים של אורן אהרוני את נבחרות צרפת, יוון, ליטא, אסטוניה ופורטוגל.

נבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי, אלופת אירופה בשנתיים האחרונות שבהן נערך הטורניר את סלובניה, יוון, קרואטיה, אוקראינה ובלגיה, הטורניר ייערך בהרקליון בין ה-20 ל-25 ביולי. נבחרת הקדטים של ברק דמיציאן תשחק ב-16-21 לאוגוסט בטורניר שיתקיים בנובי-סאד סרביה וממנו 2 הראשונות יעלו לאליפות העולם עד גיל 17 שתתקיים בקיץ 2022. היריבות של הקדטים יהיו טורקיה, סרביה, סלובניה, צ'כיה ובלגיה.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. מאור אלקסלסי
אריאל בית הלחמי/מאור אלקסלסי

נבחרת העתודה עד גיל 20 נשים של טל נתן, תשחק בשופרון הונגריה ב-13-18 ליולי, נגד הנבחרת המקומית, ספרד, צ'כיה, סרביה ואירלנד. נבחרת הנערות של רועי לזר תשחק ב-27.7-1.8 בהירקליון נגד ספרד, צרפת, יוון, פולין וסלובקיה. נבחרת הקדטיות של נטע קרומר תשחק ב-9-14 באוגוסט בסלובקיה נגד רומניה, אירלנד, סלובקיה, שוויץ ולוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully