וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר סיכם לשנתיים נוספות

8.6.2021 / 11:02

שני הצדדים גישרו על כל הפערים אחרי שהמאמן דרש שכל הצוות המקצועי ימשיך איתו. גורם: "היה לנו ברור שהוא ימשיך". הירוקים מעוניינים במאוויס צ'יבוטה, עליו דורשת לודוגורץ מעל מיליון יורו. נהוראי יפרח חתם לחמש שנים

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

מאמן מכבי חיפה ברק בכר סיכם את כל תנאיו בקבוצה לשנתיים נוספות ואם לא יקרה משהו דרמטי הוא ימשיך בתפקידו. המאמן וחיפה גישרו על הפערים אמש והגיעו להסכמות על כל תנאיו של המאמן, אך יחד עם זאת בכר עדיין לא חתם רשמית וזאת בשל דרישתו שכל הצוות המקצועי שעבד איתו ימשיך גם בעונה הבאה.

בחיפה יישבו עם אנשי הצוות של בכר על מנת לסכם איתם את התנאים כבר בימים הקרובים, כאשר לאחר הסיכום עם כל הצוות, המאמן יחתום רשמית על החוזה אחרי שהוליך את הירוקים לאליפות מרשימה. "נכון שהיו עניינים של מו"מ אבל היה ברור לנו שברק ימשיך איתנו", אמר גורם במועדון, "אני לא מאמין שיהיו בעיות בסיכום עם אנשי הצוות. אנחנו ממשיכים לעבוד על בניית הקבוצה לעונה הבאה".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם מוחמד אבו פאני. טל לוי
יחתום בקרוב על החוזה. בכר/טל לוי

בכר, שבכל מקרה כבר הציג את תכניותיו, מעוניין מאוד במגן הימני חואנחו נייטו. גל אלברמן וחוסה רודריגס מפעילים לחץ על המגן כדי שיצטרף ובנוסף בקבוצה נמצאים בשיחות עם לודוגורץ ומאוויס צ'יבוטה כדי לצרף את הקיצוני. הבולגרים דורשים מעל מיליון דמי העברה, כאשר גם אופציה של השאלה עם אופציה לרכישת הכרטיס בסיום העונה עלתה על הפרק.

יש לציין שבינואר בלודוגורץ כבר דחו בינואר הצעה כזו להשאלה עם אופציה לרכישה תמורת 2 מיליון יורו מקבוצה בליגה הטורקית. בנוסף, בחיפה מעוניינים באורי דהן בלמה של קרית שמונה, אך בשלב זה בקבוצה הצפונית מסרבים לשחררו במיוחד לאור העזיבה הצפויה של עידן נחמיאס.

עוד בוואלה!

בוגר יותר, חכם יותר, טוב יותר: סגירת המעגל של רועי גורדנה בבאר שבע

לכתבה המלאה
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם השחקן נהוראי יפרח. מכבי חיפה, אתר רשמי
יש עתיד. יעקב שחר עם נהוראי יפרח/אתר רשמי, מכבי חיפה

נהוראי יפרח חתם בינתיים לחמש שנים במכבי חיפה. הירוקים הצליחו לשמור על הכישרון המבטיח בן ה-18 שהיה שותף לאליפות של קבוצת הנוער, אבל הוא עשוי לצאת להשאלה בהפועל חדרה שמעוניינת בו מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully