וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אירוקה תאמץ את התאחדות הטיפוס בישראל

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 8:52

במסגרת שיתוף הפעולה יתמוך מותג משקפי השמש הספורטיביים Julbo כלכלית בפעילויות ההתאחדות ויספק משקפי שמש למטפסים נבחרים. כמו כן תבנה במשותף נבחרת שגרירי ג'ולבו, שתסייע למותג בייעוץ מקצועי

שיתוף פעולה אירוקה והתאחדות הטיפוס. יחצ,
מתאים לספורט אתגרי. משקפי ג'ולבו/יחצ

אירוקה, רשת המשקפיים המובילה בישראל ויבואנית משקפי השמש ג'ולבו, חתמה אמש (שני) על הסכם שיתוף פעולה עם התאחדות הטיפוס בישראל, במטרה לתמוך בפעילויות ההתאחדות ולסייע בקידום הטיפוס בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה יתמוך המותג ג'ולבו כלכלית בפעילויות ההתאחדות ויספק משקפי שמש למטפסים נבחרים. כמו כן תבנה במשותף נבחרת שגרירי ג'ולבו, שתסייע למותג בייעוץ מקצועי.

מותג משקפי השמש ג'ולבו משיק השנה בארץ ובעולם קולקציה רחבה של משקפי שמש ייעודיים לספורט אתגרי, טיפוס הרים, ריצה ורכיבת אופניים. הקולקציה החדשה כוללת 24 דגמים לגברים ונשים. משקפי השמש של המותג מעניקים הגנה מלאה מקרני ה - UV, זרועות קמורות, חיבור מובנה לשרוך, אפונים 3D מתכוונים ואוורור צד, כל המסגרות עשויות פלסטיק קל בשילוב גומי, תוספת אחיזה אגרונומית בזרוע ובגשר אף למניעת החלקה במהלך הפעילות, תוספת מגן צד ניתן להסרה וזרועות חלולות המאפשרות ציפה למשקפיים המיועדים לספורט ימי.

גולת הכותרת של המותג הן העדשות הייחודיות, פוטוכרומטיות reactive. עדשות חזקות, עמידות וקלות במיוחד, מצופות בשכבה ייחודית דוחה מים, שמן וטביעות אצבע וכוללות שכבת FOG-ANTI המונעת הצטברות אדים. קולקציית ריאקטיב כוללת 6 סוגי עדשות מחליפות גוון המתאימות את עצמן לתנאי השטח והסביבה, ובהתאם לרמת האור מתכהות ומתבהרות העדשות וכך מאשפרות ראיה מיטבית לאורך כל פעילות הספורט, בחושך, בזריחה, בצל, בשמש בים וביבשה.

גידי הולנדר ולי אפיק. אסף לוי,
גידי הולנדר ולי אפיק/אסף לוי

גידי הולנדר, יו"ר התאחדות הטיפוס: "בשנים האחרונות צובר הטיפוס תאוצה עצומה בארץ ובעולם. בהתאחדות הטיפוס חברים כעשרת אלפים מטפסים, המהווים את אחת מקהילות האקסטרים הגדולות בארץ. התמיכה של ג'ולבו בפעילויות ההתאחדות תאפשר לנו לקדם את הספורט ולערוך פעילויות יחודיות לקהילה. אני מודה לג'ולבו ולאירוקה על האמון בהתאחדות ועל השותפות לדרך".

לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA מסרה: "אנו מברכים על החיבור ושמחים לתמוך בענף הטיפוס ובפועלה של ההתאחדות. המותג ג'ולבו הוא בין המובילים בתחום משקפי השמש לענפי הספורט ובמיוחד בתחום הטיפוס בזכות הפונקציות החדשניות והטכנולוגיה העדכנית שג'ולבו שילבו בדגמים על מנת להעניק חוויה מושלמת.

ERROCA , נחשבת כרשת המובילה במותגי שקפי שמש וראייה בישראל, ומונה כיום 61 סניפים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אירוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully