וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההישג באליפות העולם, גפן פרימו מועמדת לטוס לאולימפיאדה

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 8:26

אף שבאיגוד הג'ודו כבר החליטו לשלוח את גילי כהן בקטגוריית המשקל הזו (עד 52 ק"ג), המדליה של פרימו והעובדה שהיא נמצאת בכושר טוב יותר, עשויה לשנות את ההחלטה

הג'ודוקא גפן פרימו עם מדליית הארד באליפות העולם. האתר הרשמי של איגוד הג'ודו, אתר רשמי
תטוס לטוקיו במקום גילי כהן? גפן פרימו עם המדליה/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד הג'ודו

בעקבות זכייתה אתמול (שני) במדליית הארד באליפות העולם בג'ודו, עשויה גפן פרימו להיות זו שתייצג בסופו של דבר את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו בחודש הבא. אף שכבר הוחלט באיגוד הג'ודו לשלוח במשקל עד 52 קילוגרם בנשים את גילי כהן, עשויים באיגוד הג'ודו להחליט בימים הקרובים כי דווקא פרימו תהיה זו שתטוס.

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי שנמצא עם המשלחת הישראלית באליפות העולם שנערכת בבודפשט, ידון בשאלה אחרי שהנבחרת תחזור לארץ לקראת סוף השבוע.

כזכור פרימו (21) שזכתה אתמול במדליית הארד באליפות העולם, זכתה לפני פחות מחודשיים בארד גם באליפות אירופה שנערכה בליסבון. אין ספק שמבין השתיים היא נמצאת בכושר טוב יותר וכשנותר כחודש וחצי לפתיחת האולימפיאדה, יצטרכו באיגוד להעריך בשנית את מי יהיה נכון יותר לשלוח לטוקיו.

פרימו היתה גם זו שהיתה צריכה לטוס לאולימפיאדה במועדה המקורי לפני שנה. אלא שהקורונה שיבשה את התכניות וכאשר נפתח המאבק מחדש על הכרטיס לטוקיו בכל משקל, היא חלתה בעצמה בקורונה וגילי כהן עקפה אותה בדירוג. שתי המדליות האחרונות באליפות העולם אתמול וכאמור עוד קודם גם באליפות אירופה, יביאו את פונטי ואת איגוד הג'ודו לחשוב מחדש מה יהיה יותר נכון לעשות והאם אפשר להחליף את הנציגה אחרי שכבר הוחלט מי יטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully