וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטברוק הישראלי": יפתח זיו וגלבוע/גליל במרחק ניצחון מגמר הפלייאוף

8.6.2021 / 7:40

הרכז חוגג את ההצגה ואת סל הניצחון מול חולון: "כיף לשחק מול קהל עוין שמקלל אותך". בקבוצה רוצים לסגור עניין בבית: "הם יכולים להעניש"

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. דני מרון
השוואה מחמיאה. יפתח זיו/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל התקרבה מרחק ניצחון אחד מחזרה לגמר סל לראשונה מאז עונת 2010/11 לאחר שאמש (שני) גברה על הפועל חולון 72:74 בחוץ. האדומים ינסו לסגור את הסדרה מחר (21:00) בגן נר שאמור להיות מלא לחלוטין לקראת ההתמודדות.

גלבוע שלטה בהתמודדות בחולון, ולמרות שברבע השני שמטה יתרון היא שיחקה לפי תוכנית המשחק שלה ונראתה בדרך לניצחון. ברבע האחרון השחקנים של אבישי גורדון לא הצליחו לקלוע, נתקעו על נקודה במשך 5 דקות ושמטו את היתרון, אלא שאז קם הכוכב שלה, יפתח זיו, קלע 5 נקודות גדולות, כולל סל ניצחון 5.7 שניות לסיום, והעניק לה את הניצחון. זיו סיים את המשחק עם 23 נקודות.

"הקבוצה שלי סמכה עליי לשים את הכדור בידיים שלי, שמח שהחזרתי להם עם סל נחמד"', אמר זיו בהצטנעות והתייחס לאחר מכן להשוואה לראסל ווסטברוק שנעשתה על ידי אחד העיתונאים, "הרגשה כיפית, אבל אני לא חושב עליה יותר מדי, זה מחצית יש לנו עוד 40 דקות וזה מה שחשוב לנו. אתם יכולים להדביק לי את ווסטברוק הישראלי, אין לי בעיה".

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו מול שחקן הפועל חולון נייט ססטינה, ווילי וורקמן. דני מרון
בשיאו. זיו/דני מרון

על התהליך שעבר השנה בדרך לזכייה בתואר השחקן הישראלי של העונה אמר זיו: "זה המון בגרות שלי עם עצמי, הבנה יותר מדויקת מה אני צריך לעשות, בתור שחקן, בתור רכז, בתור מנהיג, בתור חבר לקבוצה, בתור מי שמקשיב למאמן מה צריך לעשות. ההבנה הזאת, החוסן המנטאלי הזה, זה משהו שעבדתי עליו המון. אני יודע שזה עכב אכילס שלי, לא פחדתי להתמודד עם שחקנים פיזית, זה השדרוג שהייתי צריך לעשות. יש לי עוד הרבה לאיפה להתפתח ולגדול. בלי התמיכה של המועדון, של המאמנים, של השחקנים שהיו איתי זה לא היה קורה. אני אסיר תודה להם על זה. עברתי אחד אחד ואמרתי תודה על התואר שקיבלתי כשחקן הישראלי של העונה. זה התהליך שעברתי".

בגלבוע פרגנו לשחקנים על העמידה בלחצים במשחק הקשה, אך יודעים כי ביכולת של חולון עדיין להפוך את הסדרה. זיו הודה כי באווירה בחולון הוא משחק טוב: "כיף לשחק מול הרבה קהל, קהל עוין שמקלל אותך, לא חווים את זה בכל מקום. זה באמת חוויה, התחבר לי יותר מפעם אחת. אנחנו רוצים לבוא למגרש הביתי שלנו, קורא לאוהדים שלנו לבוא, אנחנו צריכים אותם. חולון קבוצה טובה שיכולה להעניש, אין ספק שג'ונסון ישחק, אני מקווה שנבוא לשחק ונעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully