וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז פפיר השבית את חשבון הפייסבוק שלו: "לא רחוק היום ששופט יצטרך אבטחה"

8.6.2021 / 6:57

השופט סופג קללות ונאצות קשות מאוהדים המזוהים עם הפועל תל אביב מאז גמר הגביע. באיגוד השופטים מזהירים: השיח מידרדר, ההשלכות עלולות להיות חריפות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

השופט ארז פפיר השבית זמנית את חשבון הפייסבוק שלו בשל ריבוי קללות ונאצות שהופנו אליו מאז גמר הגביע אותו שפט ביום רביעי שעבר. פפיר שהיה במוקד האירועים בדרבי התל אביבי ששיאם פסילת שער השוויון של הפועל תל אביב והתגובה של ניר קלינגר, סלים טועמה ושחקני הקבוצה לאחר מכן, קיבל עשרות תגובות קשות מאוהדים המזוהים עם הפועל תל אביב ובשל כך, החליט לקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות ולהתנתק לתקופה מסויימת עד שיעבור זמן והאירועים יישכחו.

יחד עם זה פפיר לא מתכוון לפרוש משיפוט או לנקוט בצעד קיצוני. על פי הידוע הוא גם לא זכה לאיומים שבעטיים היה מגיש תלונה במשטרה, אלא פשוט מאס במצבור הקללות שספג ולכן פרש לתקופה מסויימת מהרשתות. פפיר (41) הוא מהנדס בחברת אינטל ויש לו חיים במקביל לעולם הכדורגל. בעיני רבים באיגוד השופטים העליהום עליו מאז יום רביעי שעבר הוא קיצוני וחורג מכל פרופורציה.

שחקני הפועל תל אביב מתווכחים עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
הרוחות לא נרגעו. פפיר ושחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"בסופו של דבר, ארז קיבל את ההחלטות הנכונות", אמר אתמול גורם באיגוד השופטים. "גם אם הוא טעה בשתי החלטות במגרש, הוא ידע לתקן אותן אחרי שיגאל פריד שישב ב-VAR קרא לו. נכון שהיה לארז משחק רע. הוא שרק לפנדל לטובת מכבי תל אביב שהוא נאלץ לבטל כי העבירה היתה מחוץ לרחבה והוא פסל את השער להפועל תל אביב כי הוא לא ראה את העבירה על דור פרץ כמה מהלכים לפני הגול. אבל בסוף, בעזרת ה-VAR, התקבלו ההחלטות הנכונות, אז מה בדיוק הבעיה? היו העונה המון טעויות שיפוט כולל של הבכיר ביותר באיגוד אוראל גרינפלד ששינה החלטות דרמטיות שלו אחרי שראה ב-VAR שהוא טעה. אז מה בדיוק הבעיה ולמה צריך להגיב בצורה כה קיצונית? זה לא שהשער של הפועל היה צריך להיות מאושר. יגאל פריד זיהה את העבירה החמורה על דור פרץ ותיקן את פפיר. איפה כאן הבעיה?".

גורם באיגוד השופטים הזהיר אתמול מפני הידרדרות השיח סביב טעויות שיפוט וההשלכות החריפות שיכולות להופיע עקב כך. "לא ירחק היום ששופט יצטרך להיות מלווה באבטחה. מה נהיה איתנו? צריך שכולם ייכנסו מהר לפרופורציות. מעבר לזה שמדובר בספורט ובמשחק כדורגל, ההחלטות בסוף היו נכונות אז מה זה משנה אם הן התקבלו אחרי התערבות ה-VAR".

  • עוד באותו נושא:
  • ארז פפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully