וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה סכום ושחקנים תמורת דין דוד

8.6.2021 / 6:10

מחזיקת הגביע הטרייה פנתה למ.ס אשדוד בנוגע לחלוץ שחתום לשנתיים נוספות בקבוצה, ומוכנה לשלם תמורתו סכום כסף נכבד ואף להעביר שני שחקנים במסגרת העסקה. גם מכבי חיפה מתעניינת בדוד ושוקלת לפנות רשמית לאשדוד בקרוב כדי להיכנס למשא ומתן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

מכבי תל אביב פנתה למ.ס. אשדוד כדי לרכוש את דין דוד. מחזיקת הגביע הטרייה רוצה לצרף את חלוצה המוכשר של מ.ס. אשדוד שכבש בעונה החולפת 9 שערים והוסיף 4 בישולים. מכבי תל אביב הציעה לאשדוד עסקה במסגרתה ישולם סכום כסף נכבד עבור דוד ובנוסף יועברו שני שחקנים תמורתו. במכבי תל אביב מעריכים שדוד יכול להוסיף להם לחלק הקדמי אחרי עזיבת אלכסנדר פשיץ' ואיתי שכטר.

לוואלה! ספורט נודע שגם מכבי חיפה מתעניינת בדוד ושוקלת בעצמה לפנות רשמית לאשדוד כדי להיכנס למשא ומתן. סוכנו של דוד הוא גם סוכנו של ברק בכר והמאמן שצפוי לחתום במכבי חיפה ולהאריך את חוזהו מעריך אף הוא את החלוץ.

דין דוד מ.ס. אשדוד דן ביטון מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יחבור אליהם? דין דוד מול דור פרץ, דן ביטון ועדן קארצב/לירון מולדובן

דוד (25) גדל במושב נהורה ליד קרית גת והגיע למחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד בגיל 17 אחרי ששיחק בהפועל אשקלון. לפני שנה הוא חתם על חוזה חדש ומשודרג במ.ס. אשדוד לשלוש שנים כשבקבוצה יודעים שהוא עשוי להימכר לקבוצה גדולה בארץ או לעשות מעבר לחו"ל.

בעונה החולפת רשם דוד את עונת השיא בקריירה שלו והיה שותף בכיר להישג של מ.ס. אשדוד שהשיגה את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג אחרי שסיימה במקום השלישי. במהלך העונה עזב את הקבוצה החלוץ שגיב יחזקאל להפועל באר שבע ולמרות זאת, ידע דוד לשמור את הקבוצה עם מאזן כיבושים טוב כשהוא גם מפגין משחק קבוצתי בולט.

לדוד יש כאמור חוזה לעוד שנתיים באשדוד והוא נחשב לאחד מבכירי המשתכרים בקבוצה, כך שכדי שג'קי בן זקן ימכור אותו, העסקה צריכה להיות כדאית לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully