וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין רמסה את מילווקי ב-39 הפרש ועלתה ל-0:2, פיניקס ב-0:1 על דנבר

הנטס סיפקו עוד הצגה בהיעדרו של ג'יימס הארדן הפצוע, הביסו 86:125 אחרי שההפרש צמח ל-49 נקודות בשיא, והנחיתו עוד מהלומה על אנטטוקומפו חסר האונים עם 32 נקודות של דוראנט בשלושה רבעים. כריס פול הוביל מהפך ב-105:122 של הסאנס בפתיחת חצי גמר המערב

התגובות ברשת להצגה של קווין דוראנט/יוטיוב

פלייאוף ה-NBA ממשיך להמחיש מי המועמדת הבכירה לאליפות: ברוקלין עלתה הלילה (בין שני לשלישי) ל-0:2 בסדרה על ברוקלין, אחרי עוד ניצחון מוחץ, שוב ללא ג'יימס הארדן הפצוע. במשחק נוסף, פיניקס עלתה ל-0:1 על דנבר עם הצגה של כריס פול.

משחקי הלילה:

ברוקלין (2) - מילווקי (3) 86:125 (הנטס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)
פיניקס (2) - דנבר (3) 105:122 (הסאנס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מאוכזב. Adam Hunger, AP
הפנים אומרות הכל. יאניס/AP, Adam Hunger
ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס חוגג עם קווין דוראנט. Adam Hunger, AP
בינתיים אין בו צורך. הארדן מברך את דוראנט/AP, Adam Hunger

ברוקלין (2) - מילווקי (3) 86:125 (הנטס עלו ליתרון 0:2 בסדרה)

מי צריך את ג'יימס הארדן? גם ללא הכוכב הפצוע, הנטס ממשיכים להיראות כמו המועמדת הבכירה לאליפות, עם עוד הצגה ועוד משחק חד צדדי בסדרה שסומנה כגמר האמיתי של המזרח. במשחק הקודם דוראנט, אירווינג והחברים עוד השאירו ליאניס אנטטוקומפו וחבריו עוד מקום לאופטימיות, עם מיני-קאמבק לקראת הסיום שהשאיר תקווה למשחק הבא. הפעם, לשם שינוי, המכה הגיע מוקדם ובמלוא העוצמה: הרבע הראשון הסתיים ב-19:36 לביתיים, שלא הורידו רגל מהגז גם ברבע השני, המשיכו להיראות רעבים ואנרגטיים, ולא עצרו את ההסתערות אפילו לרגע אחד.

ברבע השלישי היתרון המשיך לתפוח והגיע בשיאו ללא פחות מ-49 נקודות, כשעד הסיום הנטס ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם בשני צידי המגרש, כשבהתקפה הם מסיימים עם 52 אחוז מהשדה ו-21 שלשות ב-50 אחוז, ובהגנה הם מורידים את הבאקס שהיו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה בעונה הרגילה, ל-34 נקודות מתחת לממוצע שלהם.

שחקני מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, כריס מידלטון, ג'רו הולידיי. Adam Hunger, AP
ההשפלה נמשכה גם ברבע האחרון, בו כוכבים הבאקס צפו מהספסל/AP, Adam Hunger
בלייק גריפין, ברוקלין נטס, מעל יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Adam Hunger, AP
התמונה שמסמלת את הלילה: בלייק גריפין והנטס הרבה מעל מילווקי/AP, Adam Hunger

הנטס ניצחו גם בקרב הקבוצתי וגם במצ' אפ האישי בין קווין דוראנט ליאניס אנטטוקומפו, כש-KD מציג יכולת עילאית, מזכיר את ימי השיא שלו, ומסיים עם 32 נקודות ו-6 אסיסטים בשלושה רבעים, לעומת 18, 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים של הגריק פריק, שראה את הבאקס מסיימים משחק שני רצוף עם פחות מ-30 אחוז מחוץ לקשת (8 מ-27). קיירי אירווינג הוסיף 22 ו-6 אסיסטים למנצחת, שנהנתה גם מיכולת טובה של ברוס בראון וג'ו האריס (13 כל אחד) וכן מ-10 נקודות של מייק ג'יימס מהספסל. כריס מידלטון תרם 17 אצל המפסידה, בעוד ג'רו הולידיי מסתפק ב-13 בלבד.

הבאקס שספגו עוד מהלומה מנטלית אחרי הסוויפ מול מיאמי, יקוו להתאושש במגרש הביתי מול ניצחו את הנטס פעמיים בחודש מאי האחרון, כשהאורחת חסרה את ג'יימס הארדן. עדיין לא ברור אם המזוקן יחזור למשחק הבא או לסדרה בכלל, אבל כך או כך, עושה רושם שהנטס מסתדרים מצוין גם בלעדיו.

שחקני פיניקס סאנס כריס פול, דווין בוקר חוגגים. Matt York, AP
סוף סוף חזר לעצמו. כריס פול חוגג/AP, Matt York
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול ג'יי קראודר, פיניקס סאנס. Matt York, AP
הוגבל לשלושה אסיסטים. יוקיץ'/AP, Matt York

פיניקס (2) - דנבר (3) 105:122 (הסאנס עלו ליתרון 0:1 בסדרה)

הסאנס מוכיחים שוב ושוב שהם הדבר האמיתי, עם שילוב של כישרון ואופי. החדשות הטובות: כריס פול שנראה מוגבל במשחקים הראשונים בפלייאוף בשל פציעה, סוף סוף חזר לעצמו. אחרי מחצית ראשונה בשליטה של הנאגטס, CP3 התעורר ברבע השלישי, הוביל רצת 0:16 של הסאנס שהעלתה אותם ליתרון דו ספרתי, וגרמה לשינוי מומנטום ממנו דנבר לא התאוששה.

שחקני פיניקס סאנס דיאנדרה אייטון, ג'יי קראודר חוגגים. Matt York, AP
נתן פייט בצבע. אייטון חוגג עם קראודר/AP, Matt York

הסאנס קיבלו משחק נהדר מכל שחקני החמישייה: מיקל ברידג'ס סיים כקלע הבולט עם 23 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס פול (11 אסיסטים) ודווין בוקר (8 אסיסטים) הוסיפו 21 כל אחד והיו במיטבם, דיאנדרה אייטון נתן פייט לניקולה יוקיץ' בצבע ותרם 20 ו-10 ריבאונדים, וג'יי קראודר הוסיף 14 ו-5 ריבאונדים.

מנגד, ניקולה יוקיץ' רשם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים אבל הוגבל ל-3 אסיסטים בלבד, ובניגוד למשחקים קודמים, מייקל פורטר ג'וניור (15 ו-7 ריבאונדים) וארון גורדון (18) לא התעלו בצורה מיוחדת. פקונדו קמפאסו סיים עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים אצל המפסידה, שתנסה לגמול לסאנס ולגנוב את הביתיות במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully