וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:2 על הפועל ראשון לציון בסדרת הגמר

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 9:53

אחרי הניצחון הקליל במשחק הראשון, הצהובים התקשו הפעם אבל חגגו עם 22:24 ויוכלו להבטיח את האליפות ביום שישי. ג'ו מתתיה: "משחק פלייאוף טיפוסי כמו בימים הטובים"

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד איבן קראציץ'. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון מרשים. קראצ'יץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון רחוקה משחק אחד מזכייה בתואר האליפות ה-16 שלה: הצהובים ניצחו הערב (שני) 22:24 את האדומים ועלו ל-0:2 בסדרת הגמר. ניצחון נוסף שלהם ביום שישי יבטיח להם אליפות עם סוויפ ביתי. אחרי הניצחון המוחץ 21:32 במשחק הראשון, מכבי ראשון לציון התקשתה הפעם, אבל פינאלה נהדר שלה מאמצע המחצית השנייה העניק לה את הניצחון השני. ניצחון או תיקו של הפועל במשחק הבא יגרור את הסדרה למשחק רביעי שייערך ביום שני הבא ב'בית מכבי'.

ירמי סידי ורנקו קנקרש הובילו את המנצחים עם 5 שערים כל אחד, איוון קראצ'יץ', שרון שלם ואמיר שניידר הוסיפו 4 שערים. סטפן איליץ' הוביל את המפסידים עם שישה שערים שלא הספיקו.

מאמן מכבי, ג'ו מתתיה אמר לאחר המשחק: "משחק פלייאוף טיפוסי כמו בימים הטובים. יש לנו ענף מדהים שהכל יכול לקרות בו וזה כיף גדול. זה לא היה איכותי, רחוק מזה. אבל יש פה שני מועדונים ענקיים וזה כיף. ראיתם כמה קשה כל משחק וכל גול. מפתחות לשישי? תנו לי להנות 24 שעות. יש לנו חוק כזה בפלייאוף שאם מנצחים אז מבסוטים 24 שעות, ואם מפסידים אז עצובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully