וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: פרי נפגש עם גודס, בקבוצה רוצים להשתתף ביורוקאפ

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 18:20

יו"ר הכתומים מחכה לתשובה מהמאמן. במועדון מתעקשים שדוברת לא ישוחרר לקבוצה בישראל ויצטרכו לגייס כסף בשביל היורוקאפ

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי. דני מרון
מחכה לתשובה מגודס. פרי/דני מרון

מכבי ראשון לציון סיימה את העונה שלה בשבוע שעבר במקום התשיעי ועם הופעה מכובדת בגמר גביע המדינה. בקבוצה מנסים להתחיל להניע את הדברים לקראת העונה הבאה. אתמול (ראשון) נפגש יו"ר הקבוצה יצחק פרי עם המאמן בשנתיים וחצי האחרונות גיא גודס, כשהמאמן שמע כי בראשון לציון רוצים שימשיך. גודס צפוי להיפגש גם עם הפועל ירושלים לפני שייתן החלטה לגבי עתידו. במקביל בוחנת ראשון לציון מועמדים נוספים לתפקיד המאמן.

הסיום במקום התשיעי משמעותו כי הקבוצה לא זכאית לתמיכה כספית ממנהלת הליגה להשתתפות במפעלים השונים באירופה, אך למרות זאת בעיר היין פועלים מסביב לשעון על מנת שכן להשתתף באירופה. בקבוצה הביעו עניין בכניסה ליורוקאפ, המפעל בו השתתפו לפני שנתיים ואם יקבלו כרטיס חופשי, הם יצטרכו לגייס סכום כסף גדול. במקביל, ביורוקאפ מעוניינים לצרף את הפועל ירושלים שאמורה לקבל כרטיס חופשי לשלב הבתים בליגת האלופות בפיב"א.

שלושה שחקנים מחזיקים בחוזה במכבי ראשון לציון לקראת העונה הבאה - נועם אביבי שחתם בקיץ שעבר, טל פלד הצעיר ונועם דוברת שמחזיק באפשרות יציאה רק לאירופה. בראשון לציון מתעקשים כי דוברת לא ישוחרר לאף קבוצה אחרת בישראל, ועל פי אנשי המועדון השחקן מעוניים להמשיך בעיר היין גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully