וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומיאו: "אתגר גדול, אילת משחקת טוב מאוד בבית שלה"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 14:32

חצי גמר הפלייאוף ימשיך בשלישי (21:00): אחרי שניצחה במשחק הראשון ביד אליהו תקווה מכבי תל אביב לגמור את הסיפור במשחק החוץ נגד הפועל אילת שבונה על שיפור התקפי ולא רוצה לסיים את העונה

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה בגביע המדינה/צילום: אור שקדי

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שלישי, 21:00) במשחק השני בסדרה בין הפועל אילת למכבי תל אביב. במשחק הראשון שנערך אמש ניצחו הצהובים בצורה משכנעת 72:88. המאזן בין הקבוצות בהיכל בגין בפלייאוף, מאז חזרה אילת לליגת העל בעשור האחרון, עומד על 2:2. במשחק הבודד שנערך ביניהן העונה באילת, ניצחה הקבוצה המקומית.

הפועל אילת מגיעה למשחק השני בסדרה עם רצון גדול לא לסיים כבר מחר את העונה שלה. אילת עברה בחודש האחרון טלטלה מאוד גדולה עם העזיבה של ג'וש ניבו, והספק סביב השארותו של קייסי פראת'ר שבסוף התרצה ונשאר. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת במשחק הראשון ביד אליהו, בעיקר מהצד ההתקפי, וינסו לייצר את הקצב שלהם במשחק השני, עם הרבה נקודות קלות ומשחק מעבר מהיר. באילת יודעים שאם יכנעו וישחקו שוב לאט ולא יקלעו באחוזים הרגילים שלהם, הם לא יוכלו לנצח.

ג'ון דיברתולומיאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נצטרך לשחק טוב יותר". דיברתולומיאו/ברני ארדוב

הרבה מאוד אופטימיות נושבת במכבי תל אביב אחרי הניצחון על אילת אמש. בקבוצה יצאו מעט מודאגים מהסדרה עם הפועל באר שבע, אלא שאז הגיע המשחק הראשון בחצי הגמר, עם משחק הגנה משופר וגם יכולת התקפית טובה של כמה שחקנים משלימים שמצטיינים בהתקפה. במכבי יודעים שהמפתח כדי לעבור את אילת במשחק השני יהיה המשך המשחק ההגנתי הטוב שלהם, ולא לתת לאילת להיכנס לקצב שלה. הקבוצה תצא כבר היום לאילת, ותחזור למרכז רק יום לאחר המשחק.

"זה אתגר גדול מחר, אילת משחקת טוב מאוד באולם הביתי שלה והיא כבר ניצחה אותנו שם", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו לקראת המשחק, "שיחקנו טוב במשחק הראשון וניצחנו אבל נצטרך לשחק טוב יותר במשחק השני כדי לנצח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully