וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סימון ביילס זכתה באליפות ארה"ב עם תרגילים ש"הדהימו" את יריבותיה

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 13:38

המתעמלת ממשיכה לשבור שיאים ולספק תרגילים חסרי תקדים, יריבתה החמיאה: "זה פאקינג קשה, מגניב להיות לצדה"

תרגיל הקרקע של סימון ביילס באליפות ארה"ב/USA Gymnastics

סימון ביילס ממשיכה בהכנות שלה למשחקים האולימפיים, והלילה (בין ראשון לשני) שוב המחישה את האיכויות הנדירות שלה כשזכתה בפעם השביעית (!) בתואר אלופת ארה"ב בקרב רב בהתעמלות קרקע.

ביילס הראתה שהיא עדיין במיטבה גם בגיל 24, גם לאחר שהודתה שהדחייה של המשחקים בטוקיו גרמה לה למשבר שבגללו שקלה לפרוש, ועל אף הלחץ והציפיות והידיעה שכל העיניים עליה - עדיין הצליחה להדהים בתרגילים על הקרקע ועל סוס הסמוכות. אחד התרגילים אף זכה לכינוי "The Biles", בעקבות העובדה שהיא עשתה אותו לראשונה, והיחידה כמובן שהצליחה.

בתחרות הקרב רב ביילס קיבלה את הציון הכי גבוה בשלושה מתוך ארבעת התרגילים - קרקע, סוס הסמוכות והקורה - וסיימה במקום השלישי במקבילים המדורגים. היא סיימה עם חמש נקודות מעל המדורגת שנייה.

ביילס ניצחה בכל תחרות קרב רב שבה השתתפה מאז שנת 2013. "זה מרגש מאוד, במיוחד כשאני מתכוננת בפעם השנייה לאולימפיאדה", אמרה ביילס, "זה ממש מטורף".

מיקיילה סקינר, חברתה לנבחרת ההתעמלות האמריקאית, אמרה: "אני מדברת על זה הרבה עם בן הזוג שלי, כי אחרי כל פעם שהיא עושה דברים כאלה, הוא אומר לי, 'מה, אתה לא יכולה לעשות את זה?'. לא! זה פאקינג קשה מה שהיא עושה... עשיתי כמה דברים משוגעים ואיכותיים בחיים שלי, אבל אף פעם לא במציאות, בתחרויות... היא מתעמלת נדירה, לא נראה לי שאי פעם נראה מישהי כזאת. זה פשוט ממש מגניב להיות לצדה בימים אלה ולראות את זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully