וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "אני פה כדי שיזכרו אותי בעוד 15 שנה"

7.6.2021 / 7:10

גארד מכבי תל אביב סיפר על העבודה שלו אחרי הניצחון בחצי גמר הפלייאוף: "נהניתי, אני תמיד נותן הכול ובגלל זה גם נפצעתי". בקבוצה מזהירים משאננות לקראת המשחק באילת: "באים לגמור את הסדרה שם"

מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה בגביע המדינה/צילום: אור שקדי

מכבי תל אביב התקרבה אמש (ראשון) מרחק ניצחון אחד מעלייה לגמר סל רביעי ברציפות בזכות ניצחון ביתי משכנע 72:88 על הפועל אילת במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תוכל להשלים את המשימה שלה כבר מחר (21:00) ולזכות לחמישה ימי הכנה עד לגמר שיחל רק ביום ראשון.

באלופה היו מרוצים מהניצחון שהושג דווקא ביום בו שני השחקנים המובילים שלה העונה בליגה, שאף נבחרו לפני המשחק לחמישיית העונה, סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ', תורמים 8 ו-11 נקודות בהתאמה ופחות בולטים. מנגד, קיבל יאניס ספרופולוס משחק מצוין מעומרי כספי עם 17 נקודות, מתוכן 10 בפתיחת המשחק, 16 נקודות של יובל זוסמן, כולל 14 נקודות ברבע האחרון, ומשחק טוב גם של כריס ג'ונס וג'ון דיברתולומיאו.

"קיבלנו את הדקות שלנו, הוכחנו מה אנחנו שווים. כל שחקן בנפרד מה שהוא מביא לקבוצה, ג'ון שמביא את הלחימה שלו והאנרגיה, עומרי היה מדהים, עם העבירות שהוא סוחט, הקליעות מבחוץ. הכדור נכנס לי ואין לי מה להרחיב על זה", סיפר יובל זוסמן עליו ועל חבריו שהיו פצועים בתחילת העונה. "נהניתי היום. זה בלט כלפי חוץ, האווירה עם כל האוהדים וזה שהכדור נכנס, הרגשתי בשמיים. מסתכלים קדימה ועוד יומיים יש לנו משחק חשוב. לא עשינו כלום, יש לנו עוד משחק לנצח".

זוסמן המשיך ודיבר על היכולת ההגנתית של קבוצתו: "הטיקט שלנו הוא הגנתי, אם אנחנו לא באים לשמור יש לנו בעית, אם נבוא לשמור נעשה את החיים הרבה יותר קלים ונגרום למשחק לבוא לידיים שלנו ונשלוט בו. אם נשמור את הקבוצה היריבה על 70-75 נקודות הסיכוי שננצח הוא גבוה, ואם יקלעו מעל 80-85 נקודות נצטרך להסתמך על ההתקפה שלנו ולא תמיד נקלע 100 נקודות".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
על הסוס. זוסמן/דני מרון

כשנשאל על העובדה שהוא ממלא חלק מרכזי בפלייאוף הזה אמר הגארד: "כל משחק אני בא לתת את ה-100 אחוז שלי, אני לא בוחר איפה אני אתן את הכול ואיפה אני אנוח. אני תמיד נותן הכל, בגלל זה קרתה לי הפציעה של שנה שעברה, בגלל עומס יתר. זה או לבן או שחור, אין אפור. אם אתה פה אתה צריך לתת את ה-100 אחוז שלו, אם לא תיתן את זה כולם יראו את זה. אני פה כדי שיזכרו אותי, אני פה כדי שעוד 15 שנה יגידו, 'יואו, יובל זוסמן', לא בשביל שום דבר אחר".

בצד המקצועי, במכבי תל אביב שידרו לשחקנים כי הסדרה רחוקה מלהיות גמורה, ואם הם לא יבואו במנטליות הנכונה למשחק ביום שלישי, הם עלולים לחזור למשחק חמישי ביד אליהו: "אילת קבוצה מנוסה מאוד, והגארדים שלה מסוגלים להתפוצץ", אמרו במועדון, "אנחנו רוצים לגמור את זה חלק ולא להיכנס ללחץ. נבוא לסיים את הסדרה כבר שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully