וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס ניצחו 111:126 את דאלאס ועברו אותם בדרך לחצי גמר המערב

הקבוצה של טיי לו השלימה קאמבק, קוואי בלט עם 28 נק', 10 ריב' ו-9 אס', 46 של דונצ'יץ' לא הספיקו. אטלנטה ניצחה בפילדלפיה

קוואי לאונרד שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
עכשיו ליוטה. לאונרד/רויטרס

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת הפלייאוף ב-NBA. לוס אנג'לס קליפרס הצליחה להשלים מהפך עם 111:126 מול דאלאס ועלתה לחצי הגמר במערב. אטלנטה שעברה את הסיבוב הראשון ללא יתרון ביתיות, השיגה ניצחון חוץ מפתיע 124:128 על פילדלפיה בפתיחת חצי הגמר במזרח.

לוקה דונצ'יץ' שחקן דאלאס. Ashley Landis, AP
עוד משחק גדול שלו לא הספיק לדאלאס. דונצ'יץ'/AP, Ashley Landis

לוס אנג'לס קליפרס - דאלאס 111:126 (הקליפרס ניצחו 3:4 בסדרה)

בפעם השנייה ברציפות הקליפרס הצליחו לעלות לחצי גמר המערב (שלב אותו לא עברו מעולם), רק שהפעם זה הלך קשה הרבה יותר דרך משחק שביעי ועוד אחרי שפתחו את הסדרה עם שני הפסדי בית ולאחר מכן פיגרו 3:2 בסדרה עם משחק חוץ במשחק השישי. הקבוצה של טיי לו תפגוש ברבע הגמר את יוטה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במערב ועברה את הסדרה שלה עם 1:4 על ממפיס.

קוואי לאונרד, שקלע 45 נקודות במשחק השישי, רשם עוד משחק מצוין עם 28 נקודות, 10 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות וללא איבודים בכלל. מרכוס מוריס קלע 23 ופול ג'ורג' רשם שורה סטטיסטית יפה של 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. רג'י ג'קסון קלע 15 נקודות, כולל כמה שלשות שהרגו סופית את המשחק ברבע האחרון, טרנס מאן תרם 13 , ניקולא באטום (7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ולוק קנארד תרמו 11 כל אחד.

דונצ'יץ' קלע 29 נקודות כבר במחצית הראשונה, הכי הרבה ששחקן קלע במשחק מספר 7 בסדרה זה 25 שנה. בסך הכול הסלובני סיים את המשחק עם 46 נקודות, 7 ריבאונדים, 14 אסיסטים ו-6 איבודים. זו פעם חמישית שהוא קולע במשחק פלייאוף לפחות 40 נקודות וזה בסך הכול ב-13 משחקים. אחריו בדאלאס דוריאן פיני סמית' בלט עם 18 נקודות, קריסטאפס פורזינגיס תרם 16 ו-11 ריבאונדים ובובאן מריאנוביץ' סיים עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים. טים הארדוויי ג'וניור אכזב עם 11 ו-1 מ-9 לשלוש. הספסל של המאבס תרם 6 נקודות בלבד לעומת 27 בצד השני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג. Matt Slocum, AP
שוב כיכב. יאנג/AP, Matt Slocum

פילדלפיה - אטלנטה 128:124 (אטלנטה עולה ל-0:1 בסדרה)

הפתעה גדולה בפתיחת הסדרה בין הראשונה לחמישית, ששוב טורפת את הקלפים וגונבת את הביתיות במשחק הראשון בסדרה, כמו שעשתה מול הניקס. עם זאת, הפעם הניצחון מרשים יותר כשהוא הגיע על חשבון הסיקסרס שסיימו בראש הקונפרנס. טריי יאנג שכיכב מול ניו יורק היה האיש של ההוקס גם הערב ועמד על 31 נקודות אישיות בתחילת הרבע הרביעי.

ההפרש, שעמד בשיא על 26 לטובת אטלנטה הלך והצטמק במהלך המחצית השנייה, והגיע כבר עד מינוס 2 בלבד, מה שהלחיץ מעט את שחקני האורחת. ג'ואל אמביד (38) היה האיש של דוק ריברס אך הקאמבק המקומי נתקל במאבק עיקש מצד ההוקס, שלא היו מוכנים לוותר על הניצחון. סימונס קלע 14 ומסר 10 אס' סת' קרי הוסיף 21, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי ולא הספיק כדי לקזז את כל היתרון של אטלנטה, על אף שהקאמבק המאוחר של המארחת הלחיץ את ההוקס בדקה האחרונה.

יאנג סיים את המשחק עם 35 נקודות ו-10 אסיסטים, ג'ון קולינס ובוגדן בוגדנוביץ' הוסיפו 21 כ"א. הסרבי קלע שתי קליעות עונשין מכריעות בשניות הסיום של המשחק ותרם לניצחון המפתיע של הקבוצה של נייט מקמילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully