וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור איתו אשקלון רחוקה ניצחון אחד מעלייה לליגת העל

הקבוצה של אריק אלפסי ניצחה 62:74 בחוץ את אליצור נתניה ועלתה ל-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. תוכל להבטיח עלייה ברביעי

שחקן אליצור איתו אשקלון דודו שמריז. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
הדרומיים קרובים להבטיח עלייה. שמריז/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

אליצור איתו אשקלון עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לעבר עלייה לליגת העל כשניצחה 62:74 בחוץ את אליצור נתניה. הקבוצה שסיימה בראש הליגה הלאומית עלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר ורחוקה רק ניצחון אחד מניצחון בסדרה ועליית ליגה. המשחק השלישי בסדרה ייערך באשקלון ברביעי הקרוב.

אארון אפס היה האיש של המנצחת כשסיים עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים. פול דילייני הוסיף 14 ודודו שמריז קלע 13. מנגד, 20 נקודות ו-13 ריב' של עבדוליא גויא לא עזרו למארחת, שהוליכה בסיום הרבע הראשון, אך מצאה את עצמה בפיגור בהפסקת המחצית בעקבות רבע שני רע מבחינה התקפית בו קלעה 10 נקודות בלבד.

הדרומיים המשיכו להיות טובים יותר והגדילו את הפער ככל שהתקדם המשחק, עד שיצאו עם הניצחון המשכנע. שתי הקבוצות קיבלו תרומה דלה מאוד משחקני הספסל, כשאצל המארחת תרומה זו הסתכמה ב-8 הנקודות של בוריס בוגוזלבסקי.

שחקן אליצור נתניה איתי מושקוביץ'. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
נתניה תתקשה לחזור מפיגור 2:0. מושקוביץ'/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

ליגה ארצית

קבוצה שהבטיחה את מקומה בליגה הלאומית לעונה הבאה היא הפועל מגדל/יזרעאל שזכתה באליפות הליגה הארצית מחוז צפון בתום ניצחון במחזור הנעילה 68:87 על הפועל כפר קאסם בחוץ. מגדל/יזרעאל סיימה את העונה במאזן זהה לזה של הפועל כפר סבא השנייה, ועולה ליגה בזכות מאזן פנימי ביניהן. עידו קוז'יקרו, שירד ליגה כעוזר מאמן מכבי חיפה מליגת העל, עלה בפעם השלישית בקריירה מהליגה הארצית, לאחר שעשה זאת בעבר עם הפועל עכו/מטה אשר ומכבי קרית מוצקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully