וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ברבע הגמר

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 23:53

לורנצו מוזטי הוביל 6:7 (7), 6:7 (2) מול המדורג 1, אבל אז הסרבי חזר וניצח. נדאל ניצח 5:7, 3:6, 0:6 את זינר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Michel Euler, AP
בלתי ניתן להכנעה. נדאל/AP, Michel Euler

שלב שמינית גמר רולאן גארוס ננעל היום (שני) כשבשל הפרישה של רוג'ר פדרר, ייערכו רק שבעה משחקים אצל הגברים והנשים, בעוד מתאו ברטיני כבר הבטיח את מקומו ברבע הגמר.

גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - מתאו ברטיני (9)
רפאל נדאל (3)/יאניק זינר (18) - דייגו שוורצמן (10)

נשים:

מריה סקארי (17) - איגה שביונטק (8)
קורי גוף (24) - ברבורה קרייצ'יקובה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Michel Euler, AP
הצליח לחזור ממצב קשה. דג'וקוביץ'/AP, Michel Euler

דג'וקוביץ' - מוזטי 7:6 (7), 7:6 (2), 1:6, 0:6, 0:4

זה הלך קשה מאוד מבחינת המדורג מספר אחת בעולם, אבל בסופו של דבר הוא הצליח להשיג את הכרטיס לרבע הגמר, שם מחכה לו איטלקי נוסף - מתאו ברטיני. ומנגד, לורנצו מוזטי האיטלקי כל כך אומלל הערב. הטניסאי בן ה-19 שיחק מצוין בשתי המערכות הראשונות והצליח לזכות בהן אחרי שובר שוויון מול השחקן הטוב בעולם, אבל אז הוא נשבר פיזית ומנטאלית ובסופו של דבר גם נאלץ לפרוש בגלל פציעה. מה שבטוח הוא שהעתיד ורוד עבורו. זו הפעם החמישית שדג'וקוביץ' חוזר מפיגור של שתי מערכות בטורניר גרנד סלאם. הפעם הראשונה הייתה בווימבלדון 2005 מול גיירמו גרסיה לופס, הפעם השנייה נגד רוג'ר פדרר באליפות ארצות הברית ב-2011, השלישית נגד אנדראס ספי ברולאן גארוס 2012 והרביעית מול קווין אנדרסון בווימבלדון 2015.

דג'וקוביץ' פתח את המשחק טוב והצליח להשיג שבירה במשחקון הרביעי בדרך ל-1:3, אבל נשבר מיד בחזרה. השניים שמרו על ההגשות והמערכה הלכה לשובר שוויון, בו הוחלפו חמש מיני שבירות ובסופו של דבר מי שהשיג את המיני שבירה המכריעה היה דווקא מוזטי, שסגר סיפור עם 7:9. במערכה השנייה מוזטי הצליח לשבור ראשון ועלה ל-1:3, אבל דג'וקוביץ' שבר מיד בחזרה וגם המערכה הזו הלכה בסופו של דבר לשובר שוויון, שם מוזטי היה הרבה יותר טוב וסגר סיפור עם 2:7.

המערכה השלישית כבר הייתה סיפור אחר לגמרי. דג'וקוביץ' שבר פעמיים בקלות וזכה בה עם 1:6. המערכה הרביעית נפתחה בצורה איומה מבחינת מוזטי כשדג'וקוביץ' לוקח 16 נקודות ברציפות ורץ מהר ל-0:4. בסופו של דבר הוא השלים 0:6 ב-22 דקות בלבד ומוזטי נראה אבוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לורנצו מוזטי טניסאי איטלקי. רויטרס
נשבר מנטאלית ופיזית. מוזטי/רויטרס

גברים

למרות פתיחת משחק לא מספיק טובה, רפאל נדאל (3) הצליח להתעשת בזמן כדי לנצח 5:7, 3:6, 0:6 את יאניק זינר (18). האיטלקי הוביל כבר 2:4 במערכה הראשונה ואחר כך 3:5, אבל נדאל הצליח להשיג שתי שבירות, אחת כדי לאזן ל-5:5 ואחת נוספת כדי לסגור את המערכה עם 5:7. גם המערכה השנייה הוכרעה בסופו של דבר על שבירה אחת אחרי שנדאל השיג שתיים מוקדמות בדרך ל-0:4, זינר החזיר בשתיים וחזר ל-4:3, אבל נדאל שוב שבר וזכה במערכה. המערכה המכרעת כבר הייתה חד צדדית לחלוטין ובסופה רפאל נדאל שוב ברבע גמר רולאן גארוס. זו פעם 15 שנדאל מגיע לרבע הגמר ברולאן גארוס והמאזן שלו בטורניר עומד על 2:104. הוא גם עם רצף של 35 מערכות ברציפות.

דייגו שוורצמן (10) הצליח לעלות לרבע הגמר בתום משחק דרמטי ומותח מאוד מול יאן לנארד שטרוף הגרמני. הארגנטינאי הצליח לחזור מפיגור 5:1 במערכה הראשונה, שטרוף חזר מ-4:0 בשלישית, אבל בסופו של דבר הארגנטינאי יצא עם הכרטיס לשלב הבא והגרמני מסיים טורניר מצוין מבחינתו בסיבוב הרביעי עם שיברון לב גדול בתום משחק בו היה יכול להוציא הרבה יותר.

דייגו שוורצמן טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
עכשיו הוא מחכה לנדאל או זינר. שוורצמן/רויטרס
הטניסאית האמריקאית קוקו גוף. רויטרס
משחק כמעט מושלם. גוף/רויטרס
הטניסאית הצ'כית ברבורה קרייצ'יקובה. רויטרס
בכושר מצוין. קרייצ'יקובה/רויטרס

נשים

קוקו גוף בת ה-17, מי שהוכתרה על ידי רבים בתור "הדבר הבא בטניס העולמי", עלתה היום לראשונה בקריירה לרבע גמר טורניר גרנד סלאם, כשגברה בשמינית הגמר בצרפת 3:6, 1:6 על אונס ג'אבור (25) תוך 53 דקות בלבד. זה הניצחון התשיעי ברציפות של גוף (הרצף הטוב בקריירה) ורבע הגמר השישי שלה ב-2021. היא השלימה משחק קליל, שבו יריבתה לא השיגה ולו אפשרות שבירה אחת. בניצחון הבטיחה גוף את השתתפותה במשחקים האולימפיים בקיץ.

ברבע הגמר היא תפגוש את ברבורה קרייצ'יקובה, שגברה על סלואן סטיבנס. סטיבנס, שהגיעה לגמר ב-2018, ניצחה בסיבובים הקודמים את קרולינה פלישקובה וקרולינה מוחובה, אך כשלה מול צ'כית נוספת, קרייצ'יקובה שנמצאת בכושר שיא וכבר הביסה את אלינה סביטולינה בסיבוב השלישי. כעת, לאחר 2:6, 0:6 מהדהד אחרי שעה ו-7 דקות, הבטיחה קרייצ'יקובה את מקומה ברבע גמר גרנד סלאם לראשונה בקריירה.

מריה סקארי טניסאית יוונייה. רויטרס
הישג חסר תקדים מבחינתי. סקארי/רויטרס
איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
עדיין לא שמטה מערכה בטורניר. שביונטק/רויטרס

אלופת השנה שעברה והמדורגת שמינית איגה שביונטק ממשיכה להיראות מצוין והצליחה לעצור את הריצה היפה של מרטה קוסטיוק. הפולנייה, שחגגה 20 ביום של משחקה הראשון בטורניר, נזקקה לשעה ועוד 32 דקות על מנת לנצח 3:6, 4:6 בדרך לרבע הגמר. שביונטק עדיין לא שמטה מערכה בטורניר וגם בזכייה שלה בשנה שעברה היא לא שמטה אף מערכה, מה שמציב אותה על 22 מערכות ברציפות. שביונטק תשחק נגד מריה סקארי. לראשונה בקריירה שלה הצליחה היוונייה (17) לעלות לרבע הגמר. סקארי נראתה נהדר והביסה 1:6, 3:6 את סופיה קנין האמריקאית, שדורגה רביעית בטורניר. זו הפעם הראשונה בעידן הפתוח שטניסאית יוונייה מצליחה להגיע לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully