וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים: "ודאי שאנחנו מאוכזבים מפפיר"

לירן וקסברגר התייחס לאירועי הדרבי בגמר הגביע ולהחלטות השיפוט במהלכו: "מצפים משופטים במעמד כזה לקבל את ההחלטות הנכונות"

שופט הכדורגל לירן וקסברגר. סוכנות ג'יני
וקסברגר/סוכנות ג'יני

הרוחות עדיין סוערות לאחר הדרבי בגמר גביע המדינה, בסיומו ניצחה מכבי תל אביב את הפועל תל אביב 1:2 בתום הארכה והניפה את התואר. היום (ראשון) הגיע לירן וקסברגר, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, לראיון ב-103FM והתייחס לאירועי המשחק הסוער, כולל להחלטות השיפוט השנויות במחלוקת.

"בדקה ה-115 בוצעה לא סתם עבירה, אלא עבירת משחק חמורה, עם כל הקריטריונים שמצדיקים כרטיס אדום, כשהעיקרי בהם הוא פקקים חשופים וסיכון ממשי לשלום היריב", אמר וקסברגר על האירוע השנוי במחלוקת בו היה מעורב שי אייזן. "להגיד לכם שאנחנו לא מאוכזבים מרמת הביצוע של ארז פפיר על המגרש? ודאי, אנחנו מצפים משופטים במעמד כזה ובוותק הזה לקבל את ההחלטות הנכונות על המגרש, וששופט ה-VAR יצטרך להיכנס בפינות המאתגרות והמורכבות יותר".

"לצד הביקורת שלי על ארז, אני גם רוצה להגיד שנעשה לו עוול וגם לתהליך העבודה שלנו", הדגיש וקסברגר. "ארז פפיר לא קיבל את המשחק הזה כצ'ופר, אנחנו לא לוקחים שום סיכונים במשחקים כאלה. גם אני ישבתי ביציע ולא הייתי מרוצה מהשיפוט, אבל ארז פפיר הוא שופט בליגת העל כבר 10 שנים, הוא שפט רק השנה מספר משחקים מאתגרים, הוא שפט גם דרבי בעבר בצורה טובה, זה לא שהוא הגיע משום מקום. הוא הגיע ראוי למשחק, אך במבחן התוצאה, ציפינו לביצועים יותר טובים".

"בשריקה של המחצית אף אחד לא דיבר על השיפוט. במחצית השנייה, אין ספק שפפיר לא עשה את ההתאמות המדויקות, ועדיין, אם לא האירוע בדקה ה-115, שאינו קשור בשליטה של פפיר על המגרש אלא בהערכת עבירות, לא היינו מדברים עכשיו על הדרבי", טען וקסברגר והוסיף, "פפיר תפס משחק לא טוב, ייתכן שהטקטיקה שלו הייתה קיצונית מדי, אבל אנחנו מדברים פה על אירוע ממוקד של הערכת עבירות לא טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully