וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה זכתה ביורו לנבחרות צעירות עם 0:1 על פורטוגל

שער של לוקאס נמצ'ה בדקה ה-49 סידר לגרמנים זכייה שנייה בשלושת הטורנירים האחרונים. רידלה באקו הצטיין

תקציר: גרמניה הצעירה - פורטוגל הצעירה 0:1/ספורט1

בפעם השלישית בתולדותיה והשנייה בשלושת הטורנירים האחרונים, נבחרת גרמניה זכתה הערב (ראשון) ביורו לנבחרות צעירות בסלובניה. הנבחרת של שטפן קונץ הציגה משחק מצוין בגמר בלובליאנה וניצחה 0:1 את פורטוגל החזקה משער של לוקאס נמצ'ה בדקה ה-49, שעשה את ההבדל בין שתי הנבחרות. הגרמנים היו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר, אבל מספר הצלות יפות של השוער דיוגו קוסטה ושתי החמצות גדולות של קארים אדיימי הותירו את המשחק חי עד לשריקת הסיום. הגרמנים שיחקו בגמר שלישי ברציפות אחרי שניצחו את ספרד והפסידו לספרד והצליחו לזכות בתואר שני בארבע שנים אחרי שב-2017 זה היה שער של מיטשל וייזר שסידר לה את הגביע והפעם נמצ'ה היה המאושר לחגוג.

אמוס פיפר שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. Darko Bandic, AP
פיפר מניף את הגביע/AP, Darko Bandic
שחקני נבחרת גרמניה הצעירה. רויטרס
חגיגה גרמנית גדולה/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 2: דיוגו דאלוט קיבל את הכדור בצד ימין, חדר לרחבה ובעט ממצב די קשה אל הרשת החיצונית בלבד.
  • דקה 8: הזדמנות מסוכנת לפורטוגל. דני מוטה פרץ משמאל והעביר מסירת רוחב אל טיאגו תומאס, שהסתובב טוב ובעט לא רע, אבל לא מדויק וזה הלך החוצה.
  • דקה 15: פלוריאן וירץ עבר בקלות שני שומרים ובעט כדור מסוכן, שפגע באחד משחקני ההגנה והלך אל המשקוף, השוער דיוגו קוסטה הצליח להקדים את לוקאס נמצ'ה והרחיק.
  • דקה 29: ארנה מאייר בעט מצוין מרחוק, אבל דיוגו קוסטה שוב הגיב נהדר והצליח להדוף לקרן.
  • דקה 49: שער! הנה זה מגיע. רידלה באקו המצטיין פרץ מימין והכניס מסירת עומק נהדרת ללוקאס נמצ'ה, שעבר את השוער וגלגל כמו שצריך פנימה את ה-0:1 של גרמניה
  • דקה 73: אדיימי נשלח לעומק, הצליח לגבור על השומר שלו והגיע למצב נהדר לבד מול קוסטה, אבל בעט לא מספיק טוב והשוער בלם אותו. זה יכול היה לגמור את המשחק
  • דקה 81: אדיימי קיבל הזדמנות נוספת לגמור את המשחק. הוא עבר את השומר שלו בצורה נהדרת, אבל בעט לא מספיק טוב וקוסטה שוב בלם אותו.
לוקאס נמצ'ה שחקן נבחרת גרמניה הצעירה חוגג עם ניקלאס דורש. רויטרס
שער וניצחון שהגרמנים היו ראויים לו. נמצ'ה חוגג עם דורש/רויטרס

הרכבים

גרמניה: פין דאמן, רידלה באקו, אמוס פייפר, ניקו שלוטרבק, דויד ראום, ארנה מאייר, ניקלאס דורש (ויטלי יאנלט, 85), פלוריאן וירץ (קארים אדיימי, 67), סאליח אוזג'אן (אנטון שטאך, 92), מרגים ברישה (יונתן בורקארדט, 67), לוקאס נמצ'ה (איסמעיל יאקובס, 85).

פורטוגל: דיוגו קוסטה, דיוגו דאלוט, דיוגו קיירוש, דיוגו לייטה, עבדו קונטה (גונסאלו ראמוס, 86), ויטיניה (ז'וטה, 59), פלורנטינו לואיס (גדסון פרננדש, 83), פאביו ויירה, דניאל בראגנסה, דני מוטה (רפאל לאאו, 46), טיאגו תומאס (פרנסיסקו קונססאו, 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully