וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתה נגד ברצלונה והשיחות של פוצ'טינו: כך ויינאלדום שוכנע על ידי פ.ס.ז'

לא רק השכר הכפול הניע את המחטף בדקה ה-90: בכירי פ.ס.ז' "הרעילו" את הקשר ההולנדי נגד הקטלאנים, המאמן שדחף למהלך הצטרף למרתון השיחות וקומאן הופתע. הפרטים מאחורי הקלעים

תקציר: טורקיה - הולנד 2:4/ספורט 1

הכדורגל העולמי כמרקחה בעקבות המחטף של ויינאלדום על ידי פריז סן ז'רמן אחרי שכבר סיכם בברצלונה, במהלך שהוסיף למתיחות הארוכה בין שני המועדונים. עיתונאי הכדורגל המובילים ביבשת הצטרפו בשעות הצהריים לדיווחים לפיהם ויינאלדום נסוג מהסיכום אליו הגיע עם ברצלונה לפני שבועיים, ביטל את הבדיקות הרפואיות שנקבעו לו על ידי הקטלאנים והחליט לחתום בצרפת.

ויינאלדום שחוזהו בליברפול יסתיים ב-30 ביוני, צפוי לחתום בפ.ס.ז' לשלוש שנים, עד קיץ 2024, ולקבל שכר כפול מזה שהוצע לו על ידי ברצלונה. אבל לפי הדיווחים בצרפת ובספרד, המניע של ויינאלדום לא היה רק כלכלי: זמן קצר אחרי שפ.ס.ז' נכנסה לתמונה והחליטה להגיש הצעה לקשר בן ה-30, נקרא לדגל המאמן מאוריסיו פוצ'טינו ש"שימש כפתיון".

פוצ'טינו ניסה להחתים את ויינאלדום ב-2016 לפני שהצטרף לליברפול ולמרות שהמשא ומתן לא צלח בזמנו, השניים שמרו על קשר טוב ובעיקר חשו הערכה הדדית אחד כלפי השני. לפי פבריציו רומאנו, פוצ'טינו היה הכוח המניע מאחורי העסקה, וב-56 השעות שקדמו להחלטה, החל במרתון שיחות שכנוע עם ויינאלדום.

שחקן ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום. Michael Regan, GettyImages
הדהים את קומאן. ויינאלדום/GettyImages, Michael Regan

רונאלד קומאן שאימן את ויינאלדום בנבחרת הולנד, האמין שהיחסים הטובים שלו עם הקשר (ואולי גם העובדה שאחיו ארווין, מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, היה המאמן שהעלה אותו לבוגרים) כבר הכריע את הכף לטובת ברצלונה, אבל אז פוצ'טינו נכנס לתמונה. הישארותו של המאמן הארגנטינאי בפריז הייתה מוטלת בספק עד לפני ימים בודדים, אולם מהרגע שהוחלט שהוא נשאר, הוא ריכז את מירב המאמצים בעסקת ויינאלדום.

בנוסף, לפי דיווחים בצרפת, בכירים בפ.ס.ז' דיברו על ליבו של ויינאלדום ו"הרעילו אותו נגד ברצלונה", כשהם מציינים את ההתנהלות הקפריזית של המועדון, את הישגיו הדלים בשנים האחרונות ואת פארסת הפרידה מלואיס סוארס (שהפך לגיבור האליפות של אתלטיקו מדריד) כהוכחה לכך שהקבוצה לא תהיה תחרותית כמו פ.ס.ז' בשנים הבאות.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 6.6: ברצלונה ויתרה על ויינאלדום וחושדת בדמבלה, בנזמה במסר לאמבפה

לכתבה המלאה
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הכוח המניע מאחורי המהלך. פוצ'טינו/רויטרס

בצרפת טוענים שפוצ'טינו והמנהל המקצועי לאונרדו הבטיחו לויינאלדום שהעסקה תיחתם לפני תחילת היורו, כדי לאפשר לו להגיע לטורניר בראש שקט. פ.ס.ז' אף קבעה לו כבר בדיקות רפואיות מהירות בהולנד, ומקווה להכריז סופית על ההחתמה ב-48 השעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully