וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפרדו? באשדוד מתכוונים להשאיר את רועי משפתי ויואב ג'רפי יחד

6.6.2021 / 12:36

שני השוערים שחלקו כמעט אותו מספר דקות בעונה המצויינת, לא רוצים לשבת על הספסל, אבל באשדוד מתכוונים להשאיר את עמדת השוער חזקה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

מ.ס. אשדוד מתכוונת להשאיר גם בעונה הבאה בשורותיה את רועי משפתי ויואב ג'רפי. לשניים יש שם מאוד טוב בליגת העל ויש קבוצות שמתעניינות, אבל מה שקרה בעונה החולפת גורם לאשדוד להשאיר את שניהם יחד ולתת להם להתחרות על האפודה הראשונה, אפילו ששניהם לא רוצים להישאר שוב יחד באותה הקבוצה כיוון שהם יודעים שלכל אחד סיכוי שווה והתחרות תהיה מאוד קשה.

כזכור, לפני שנה החליט ג'קי בן זקן למנוע את ההשאלה של ג'רפי מהפועל תל אביב להפועל חדרה ולהחזיר אותו לשורות הקבוצה. ג'רפי היה בתחילת העונה שוער שלישי אחרי משפתי ורון שושן. אלא שמשפתי נפצע ויצא לניתוח בגרמניה וג'רפי נכנס אל בין הקורות ורשם משחקים נהדרים במשך תקופה ארוכה. ג'רפי למעשה היה שותף מלא לעונה הנהדרת של מ.ס. אשדוד וכך יצא שגם משפתי וגם ג'רפי שיחקו כמעט אותה כמות של משחקים כשבסיום העונה חזר משפתי לשער ושיחק בפלייאוף, כי אז הגיע תורו של ג'רפי להיפצע.

רועי משפתי, שוער מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ימשיך? רועי משפתי/קובי אליהו

כעת צריכים באשדוד להחליט האם לאפשר לאחד מהם לצאת בהשאלה, אבל בקבוצה רוצים ששניהם יישארו על פי חוזיהם והזמינו את השניים לפתיחת האימונים.

באשר לקשר האחורי דייויד רוי ניאנג, שחתם בקבוצה. מאחר שמדובר בשחקן צעיר בן 19 שבפעם הראשונה ישחק בקבוצת בוגרים, סוכם עם המאמן רן בן שמעון שהוא יתחיל להתאמן עם הקבוצה ואם ייראה שהוא עדיין לא בשל לקבוצת בוגרים בליגת העל, הוא יושאל לעונה אחת לקבוצה מהלאומית כדי לצבור דקות וניסיון ואשדוד תצרף קשר אחורי זר מוכח במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully