וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון קוראים להחליף את קטש באוברדוביץ': "פנאתינייקוס היא לא הפועל אילת"

ההפסד של פאו ללאבריו במשחק השני של סדרת הגמר לא עבר בשתיקה: "ההבדל בין הליגה הישראלית ליורוליג - כמו בין יום ולילה"

תקציר: פנאתינייקוס - לאבריו 72:100/ספורט1

התקשורת היוונית קוטלת את עודד קטש בעקבות ההפסד המפתיע של פנאתינייקוס ללאבריו, 94:89 אמש (שבת) במשחק השני של סדרת גמר הפלייאוף. פאו שניצחה ללא קושי במשחק הראשון, הציגה יכולת חלשה, איפשרה ליריבה הצנועה לרשום ניצחון היסטורי בגמר, ולמרות שקטש הונחת באמצע העונה לסיטואציה מאתגרת ועל אף העובדה שהוא ועוזרו ליאור ליובין חתומים לעונה נוספת, גוברים הקולות הקוראים להחליפו בקיץ.

השם החם בתקשורת היוונית הוא ז'ליקו אוברדוביץ', שמוזכר כמועמד לחזור לאואקה אחרי תשע שנים, ואחרי שלקח שנת שבתון מהמקצוע. "כולם בפאו מחכים לסוף העונה, כדי שאפשר יהיה לבנות קבוצה מאפס", כתבו בטור פרשנות באתר SDNA. "אי אפשר לעשות שינוי אמיתי באמצע העונה, ועודד קטש הוא לא יוצא דופן. הוא רחוק מלהיות ז'ליקו אוברדוביץ'. הוא מאמן שקדן ורציני, אבל איפה הוא אימן לפני כן? רק בקבוצות קטנות ובינוניות בישראל. ההבדל בין הקבוצות הללו לפנאתינייקוס עצום. פאו היא לא הפועל אילת. הליגה הישראלית היא לא היורוליג. ההבדל ביניהם הוא כמו בין יום ולילה. קטש מנסה לחפות על הפערים, אבל זה לא מספיק".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
פיתרון זמני? קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

מחר (שני, 19:55, ספורט1) תחזור פאו לאואקה למשחק השלישי בסדרה, ותנסה להשיג ניצחון שיחזיר לה את היתרון ויקרב לכדי מרחק ניצחון אחד נוסף מזכייה באליפות רביעית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully