וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקפצה הגבוהה בעיר: מי יאמן את בית"ר תל אביב בת ים?

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 14:15

אחרי ההצלחות של נוסבאום, אטפלד ודראפיץ' וברדה, רבים רוצים להגיע לקבוצה מהלאומית. בן אהרון מבוקש, אבל תלוי במכבי תל אביב. החיבור הטוב שהיה עם ההולנדי עשוי לגרום להנחתת מאמן זר

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

בית"ר תל אביב בת ים היא המקפצה הטובה ביותר בכדורגל הישראלי למאמנים. האחרון שניתר ממנה לליגת העל הוא עמיר נוסבאום שאחרי העונה האחרונה, עלה צפונה ויאמן את עירוני קרית שמונה בעונה הבאה. קדמו לנוסבאום ריימונד אטפלד, עמיר תורג'מן וגם הצמד סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. כולם עבדו במועדון המקושר עם מכבי תל אביב ואחרי עונה אחת או שתיים עשו את הדרך לאמן בליגת העל. בניגוד להרבה מועדונים בלאומית שם נקברו מאמנים, במועדון הסימפטי מהליגה השנייה פורחים העומדים על הקווים ומקבלים שדרוג כמעט באופן תמידי.

בימים האלה המועדון עדיין מחכה למאמן הבא שלו ורבים רוצים לבוא. יו"ר המועדון ליאור שחטר רוצה לסגור את הסיפור כבר השבוע כי האימונים אוטוטו צריכים להתחיל וחייבים להתכונן. מבין כל הישראלים שהציעו את עצמם ושאחרים מביאים בפני שחטר את המועמדות שלהם, רוצה היו"ר את אליעזר בן אהרון, מי שאימן העונה את הנוער של מכבי תל אביב אבל שימש במקביל כעוזרו של פטריק ואן לוון מהרגע שההולנדי לקח את אימון מכבי תל אביב במקום גיורגיוס דוניס.

בן אהרון עובד כבר שנים ארוכות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והיה שותף לפס הייצור של שחקני הקבוצה מהגילים הצעירים. בבית"ר תל אביב בת ים מאוד רוצים להיות הקבוצה הבוגרת הראשונה שלו, אבל הדברים תלויים קודם במכבי תל אביב. אם בקרית שלום ירצו שבן אהרון ימשיך איתם בנוער, בבוגרים או בתפקיד אחר, קרוב לוודאי שבקבוצת הבת מהליגה הלאומית יצטרכו לחפש אלטרנטיבות.

ליאור שחטר, יו"ר בית"ר תל אביב רמלה. קובי אליהו
גם מאמן זר עומד על הפרק. שחטר/קובי אליהו

זו הסיבה ששחטר כבר מנהל מגעים עם מאמן זר. אחרי ההצלחה עם ריימונד אטפלד עליו המליצו ג'ורדי קרויף ופטריק ואן לוון, גם כעת יש מועמד זר שקיבל המלצות מואן לוון. אלא שמועמד זר זה סיפור לא זול לקבוצה מהליגה הלאומית. השכר החודשי צריך להיות גבוה יותר וצריך גם לשלם על שכירות של דירה ורכב ולכן ההתלבטות עדיין גדולה.

מאחר שמדובר כאמור במועדון שהפך להיות כר פורה להתפתחות של מאמנים, יש עוד מאמנים ישראלים שרוצים לנחות בו. רביד גזל, שאימן בעונה שעברה בהפועל כפר סבא כעוזר ולעתים גם כמאמן ראשי בשל חילופי המאמנים במועדון, מועמד אף הוא להצטרף וכך גם גל כהן שעדיין ממתין לראות אם הוא הולך להיות עוזרו של רוני לוי בהפועל באר שבע.

מבחינת שחטר, הוא רוצה מאמן שלא אימן כבר בוגרים. מישהו רעב שעבד בעיקר עם נוער והגיע פרקו להצטרף לקבוצת בוגרים. זה אחד האלמנטים החשובים ביותר מבחינת יושב הראש של הקבוצה הסימפטית שתשלח למכבי תל אביב כמה שחקנים בחזרה הקיץ ותקבל מקבוצת האם כמה בוגרים של קבוצת הנוער מקרית שלום וזאת אחרי ששני בוגרים אחרים שלה אמיר ברקוביץ' ויניב מזרחי, שלא היו קשורים למכבי תל אביב, חתמו דווקא במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully