וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן מוזס מונתה למנכ"לית ליגת העל לנשים בכדורסל

קפטנית הנבחרות הצעירות לשעבר שפרשה בגיל צעיר בגלל פציעה קשה בברך מונתה לתפקיד: "אשקיע את מירב המאמצים הוא החזרת הקהל לאולמות"

קרן מוזס. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
קרן מוזס/באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קרן מוזס (28), בעבר, קפטנית בנבחרות הצעירות של ישראל בכדורסל ושחקנית בקבוצות הפועל בני פתח תקווה ובנות הרצליה בליגת העל לנשים, מונתה למנכל"ית ליגת העל לנשים בכדורסל.

מוזס, שנאלצה לפרוש ממשחק פעיל בליגת העל לנשים בגלל פציעה קשה בברך, היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים לפני כשלוש שנים היתה מנהלת נבחרת הנערות של ישראל שהעפילה לדרג א' (2018) וקודם לכן, מנהלת נבחרת הקדטיות של ישראל (2016) . מוזס תעבוד לצידו של רמי קצוני מנהל התפעול של ליגת העל לנשים בכדורסל בשלוש השנים האחרונות.

עם כניסתה לתפקיד מנכל"ית מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל אמרה קרן מוזס: "האתגר הגדול והעיקרי בו אשקיע את מירב המאמצים הוא החזרת הקהל לאולמות. לכך, אנחנו זקוקים לשיתוף פעולה מלא של כל העושים במלאכה והמעורבים בליגה הזו : הקבוצות, הרשויות העירוניות, משרד התרבות והספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ואתנה. אני מאמינה שטיפוח השחקניות הישראליות והשתלבותן בהרכבי הקבוצות במשחקים יסייע רבות בהעמקת הקשר של אוהדים לליגת העל לנשים בכדורסל. ברובד העסקי אני מקווה שנעמיק את החיבור והקשר של הקהילה העסקית לתמיכה וקידום כדורסל הנשים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully