וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומאס ווקאפ חזר בו מסיכום עם מכבי תל אביב בשל המצב הביטחוני

ביוון טוענים: רכז ז'לגיריס מהסס לחתום בישראל אחרי המבצע בעזה, אולימפיאקוס הגישה לו הצעה משופרת. ג'וש ניבו יגיע לפאו?

תומאס ווקאפ, ז'לגיריס קובנה, מול ולדימיר מיצוב, מילאנו. GettyImages
ברח למכבי תל אביב? תומאס ווקאפ/GettyImages

עונת המלפפונים ביורוליג החלה, ואיתה הגיעו גם הדיווחים על השחקנים שמכבי תל אביב "פספסה". עושה רושם שאחד מהם הוא תומאס ווקאפ, גארד ז'לגיריס קובנה בשלוש השנים האחרונות. לפי דיווח ביוון, הגארד בן ה-28, 1.94 מטר, נסוג מסיכום עקרוני עם מכבי תל אביב על תנאיו, בעקבות המצב הביטחוני בישראל.

לפי הדיווח, ווקאפ הגיע להסכמות עם הצהובים כבר לפני מספר חודשים, אולם מבצע "שומר החומות" גרם לו להרהר מחדש בהחלטה, וכעת הוא מהסס להצטרף ומעדיף הצעות אחרות. מילאנו הוזכרה כמועמדת להחתימו, אולם ביוון משוכנעים שלאולימפיאקוס יש סיכוי גבוה להנחית אותו.

הקבוצה מפיראוס הגישה לווקאפ הצעה משופרת ומשודרגת בימים האחרונים, ומחשיבה אותו למועמד הבכיר שלה לחיזוק בעמדת הגארד אחרי שנייג'ל וויליאמס גוס - שאף הוא היה על הכוונת של מכבי תל אביב לפי דיווחים ביבשת - סיכם בריאל מדריד.

ווקאפ העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 8.2 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3 ריבאונדים ביורוליג. הוא נחשב לשחקן חכם ואחראי שבולט גם בצד ההגנתי, מה שהופך אותו כביכול למתאים לשחק לצד סקוטי ווילבקין.

בנוסף, ביוון מדווחים שג'וש ניבו שעזב לאחרונה את הפועל אילת, נמצא על הכוונת של אולימפיאקוס ופנאתינייקוס. עודד קטש שמכיר את ניבו היטב, רוצה להפוך אותו לסנטר הבכיר של הקבוצה מאתונה, אבל היריבה המושבעת לא תוותר בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully