וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהליך ההצערה של רוטנשטיינר זוכה לתמיכה: "יותר מהניצחון, כיף לראות את ההתלהבות"

6.6.2021 / 7:04

בהתאחדות מגבים את הניסיונות של המאמן להזרים דם חדש לנבחרת ויודעים שזכה בכל הקופה מול מונטנגרו: "זה היה הערב של הצעירים". עכשיו כבר החלו ה"ריבים" מי יקבל את החולצה של רונאלדו אחרי פורטוגל, והשיחות על איך ייראה הקאמבק של דאבור אחרי הפרשה

גדי קינדה אחרי הופעת הבכורה בנבחרת ישראל והשער נגד מונטנגרו/ההתאחדות לכדורגל

1. מבחינת וילי רוטנשטיינר, הוא השיג אתמול (שבת) בפודגוריצה את כל מה שרצה: גם משחק אימון שמסיר חלודה, גם צעירים שהשתלבו מצוין וגם ניצחון.

שחקנים בנבחרת אפילו אמרו למאמן עם חיוך בסיום: "אולי עדיף לבטל את פורטוגל, כרגע התקשורת בישראל חיובית איתנו". האוסטרי שהתעקש לקיים את צמד משחקי הידידות, ניצל את המשחק מול מונטנגרו כדי לתת הופעות בכורה לאיתמר ניצן, יונס מלדה, גדי קינדה ואביאל זרגרי, וגם השחקנים הוותיקים נהנו מהדם החדש: "יותר מהניצחון, כיף לראות את ההתלהבות של כאלה שמתרגשים מהופעת הבכורה. זה הערב שלהם".

רוטנשטיינר הבהיר לאחרונה לראשי הנבחרת שהוא רוצה לבצע שינויים ולשלב את השחקנים הצעירים כחלק אינטגרלי, מהלך שנעשה בדחיפה ובתמיכה של ראשי ההתאחדות.

מוחמד אבו פאני שבישל את שלושת השערים, זכה למחמאות מכל עבר בסיום. לפני כניסתו של אבו פאני ביקש ממנו המאמן לשחק יותר קדימה ולעומק. "תיכנס בין הקישור להתקפה שלהם, יש שם איזורים פנויים ואנחנו צריכים להיות יותר איכותיים בשטח הזה", הבהיר לו המאמן. גם הגול של מנור סולומון היה משמעותי, ובנבחרת מדברים על כך שסולומון הוא השחקן שצריך לספק מספרים בנוסף לזהבי כדי שהנבחרת תוכל לחלום לעשות משהו גדול בהמשך.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
משחק בסימן חיובי. רוטנשטיינר/רויטרס

עיקרי הדברים

  • בהתאחדות תומכים בתהליך ההצערה שמקדם וילי רוטנשטיינר, ושנשא פירות מול מונטנגרו
  • בנבחרת החמיאו למוחמד אבו פאני שהצטיין, ושמחו מהשער של מנור סולומון שתמך בזהבי
  • השחקנים מבינים שאסור להתבזות מול פורטוגל ברביעי, וכבר רבים על החולצה של רונאלדו
  • שחקנים בנבחרת חלוקים לגבי מונס דאבור. תיערך שיחה עם שאר הנבחרת לפני שיחזור

2. ביום רביעי תפגוש הנבחרת את פורטוגל, שמתכוננת ליורו. המשחק הזה הוא אתגר עבור המאמן והשחקנים, שמצד אחד מאוד אופטימיים ומחכים למשחק, אך מנגד גם מדברים על כך שבכל מצב חשוב לא לתת הופעה מביכה. המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, אך יחליט זאת בהתאם לרעננות השחקנים, שחלקם לא שיחקו בתקופה האחרונה. בנבחרת מקווים שסאן מנחם יחזור, אחרי שאמור היה לפתוח אמש אבל חש כאבים במפשעה באימון המסכם ולכן ג'ואל אבו חנא פתח על חשבונו. שחקנים בנבחרת מתלהבים מהמפגש עם כריסטיאנו רונאלדו, וגם השיחות על מי ינסה להשיג את החולצה שלו כבר החלו.

ערן זהבי, איתן טיבי, נטע לביא, שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
הוותיקים חגגו עם הצעירים. קינדה אחרי הגול/רויטרס

3. פרשת מונאס דאבור המשיכה להיות חלק מהשיח בין השחקנים בימים האחרונים, כאשר הדעות בעניין חלוקות. חלק מהשחקנים חושבים שהגיע הזמן לסיים עם הסאגה, אך מנגד שחקנים אחרים נוקטים בקו מיליטנטי יותר וחושבים שדאבור עשה טעות שבשלב זה לא יכולה להחזיר אותנו לנבחרת. בנבחרת הבהירו כי בעתיד, אם וכאשר תהיה כוונה לזמנו, תיערך גם שיחה בינו לבין השחקנים והדברים יובהרו בצורה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully