וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן נפצע, אבל דוראנט ואירווינג סחפו את ברוקלין ל-0:1 על מילווקי

עוד הצהרת כוונות של הנטס: המזוקן נפצע בהתקפה הראשונה ולא חזר, אבל דוראנט עם 29 נקודות, קיירי עם 25 ובלייק גריפין עם 18 ו-14 ריבאונדים, התעלו והעניקו לנאש 107:115 בפתיחת הסדרה הלוהטת. 34 ו-11 ריבאונדים של אנטטוקומפו לא כיפרו על יום קליעה חלש של הבאקס

ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס. Adam Hunger, AP
בספק גם למשחק 2. הארדן הלילה/AP, Adam Hunger

מפגן עוצמה כבר במשחק הראשון של מה שמסומן כגמר האמיתי של המזרח: ברוקלין גברה הלילה (בין שבת לראשון) 107:115 על מילווקי בבית ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר האיזורי, למרות שהיו לה מספיק סיבות להפסיד.

ג'יימס הארדן, מי שאמור היה לעשות את ההבדל בין שתי הקבוצות, נפצע בשריר הירך האחורי ברגל ימין - פציעה באותו מקום שגרמה לו להחמיץ את 18 משחקים ברציפות בסוף העונה הרגילה ולפספס את שני ההפסדים למילווקי העונה - כבר בהתקפה הראשונה. הוא צלע לחדר ההלבשה אחרי 43 שניות, לא חזר לפרקט ולפי סטיב נאש, ספק רב אם יהיה כשיר גם למשחק השני בסדרה.

אבל כמות הכישרון של הנטס העונה בלתי נדלית, והם הוכיחו שהם מסוגלים בלעדיו, כשקווין דוראנט וקיירי אירווינג נוטלים את המושכות ובלייק גריפין מזכיר נשכחות והופך לכוכב השלישי לעת מצוא, עם דומיננטיות בצבע ומשחק הקרבה מרשים. ברוקלין עלתה ליתרון דו ספרתי לראשונה כשנותרו שלוש דקות למחצית הראשונה, הבאקס צימקו למינוס בלבד עם הירידה להפסקה, אבל הרבע השלישי היה כל כולו של הקבוצה הביתית, כשדוראנט סופג עבירה רביעית לקראת סיומו, מסרב לצאת כדי להישמר מפאול נוסף, וקולע שבע נקודות רצופות שהציתו בריחה נוספת, עד לפלוס 16.

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, קיירי אירווינג חוגגים. Adam Hunger, AP
עוד כוכב או פחות, ברוקלין נראית כמו האלופה שבדרך. דוראנט וקיירי/AP, Adam Hunger
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Adam Hunger, AP
במצ' אפ האישי הוא נתן פייט, אבל ביום קליעה כזה לא היה לו סיכוי בתוצאה הסופית. יאניס מול דוראנט/AP, Adam Hunger
שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, בלייק גריפין. Adam Hunger, AP
האקס פקטור. בלייק גריפין עם KD/AP, Adam Hunger
כריס מידלטון, מילווקי באקס. Adam Hunger, AP
חייב לתת יותר. מידלטון/AP, Adam Hunger

הבאקס עוד ניסו לחזור לעניינים עם מאמץ נוסף של יאניס אנטטוקומפו, אבל ביום קליעה חלש שכזה עם 6 מ-30 בלבד מחוץ לקשת, כשכריס מידלטון נעצר על 13 נקודות בלבד ב-6 מ-23 מהשדה וללא שלשה, לא היה להם סיכוי של ממש.

דוראנט הוביל רשימה של חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חסימות, אירווינג הוסיף 25 ו-8 אסיסטים, ג'ו האריס הוסיף 19 והאקס פקטורים היו בלייק גריפין עם 18 ו-14 ריבאונדים ומייק ג'יימס שתרם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל, והראה שוב שההחתמה שלו לקראת סוף העונה הסדירה מצסק"א מוסקבה היא הברקה.

מנגד, יאניס אנטטוקומפו הרגיש בנוח בכל מה שקשור לצבירת הנקודות של עצמו כשסיים כקלע הבולט במשחק עם 34 נקודות, אליהן צירף גם 11 ריבאונדים. אבל הסיוע הלילה פשוט לא היה מספיק: ברוק לופז (19) וג'רו הולידיי (17, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) עזרו לפרקים, אבל היום הפושר של כריס מידלטון היה בעוכריהם של הבאקס, שינסו לאזן את הסדרה בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully