וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר צ'פרין: "אנדראה אניילי לא קיים מבחינתי, הוא שיקר לי בפנים"

נשיא אופ"א תקף פעם נוספת את נשיא יובנטוס, שהיה חברו הטוב: "יום אחרי שהבטיח לי שאין סיבה לדאגה, הוא חתם על מסמכי הסופר ליג. הם תכננו לשחק בליגות המקומיות עם סגל משני ולאחר מכן לפרוש גם משם"

פחות מחודשיים אחרי ההכרזה הדרמטי על הקמת הסופר ליג, וביטולה המהיר, נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין לא סולח לאנדראה אניילי, נשיא יובנטוס ומי שהיה חברו הטוב עד המהלך הנועז אותו הוביל יחד עם ברצלונה וריאל מדריד.

צ'פרין, שהיה גם הסנדר של אחד מילדיו של אניילי, אמר בריאיון ל"סו פוט" בצרפת: "מבחינתי, האיש הזה לא קיים יותר. חשבתי שאנחנו חברים, אבל הוא שיקר לי בפנים עד הדקה האחרונה של היום האחרון והבטיח לי שאין שום דבר שאני צריך לדאוג לגביו. יום לאחר מכן, הוא כבר חתם על מסמכי ההקמה של הסופר ליג".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. Manu Fernandez, AP
לא שוכח ולא סולח. אלכסנדר צ'פרין/AP, Manu Fernandez

הסלובני המשיך: "אני מחלק את מובילי המיזם לשלוש קטגוריות, ואניילי נמצא בראשונה. בקטגוריה השנייה אני מציב את ראשי הקבוצות שאותם אני מחשיב לקרובים אליי, וצר לי שאף אחד מהם לא עדכן אותי מראש בתכניות. בקטגוריה השלישית נמצאים אלה שלא הייתי איתם בקשר. אני לא מאשים אותם, אבל גם הם יצטרכו לשאת בתוצאות המעשים שלהם".

צ'פרין הסביר: "כל האנשים האלה רצו דרך שבה יוכלו להבטיח לעצמם מקום קבוע בצמרת הכדורגל האירופי. אני יודע ממקור אמין מאוד שהתכנית שלהם הייתה להפסיק לשחק במפעלי אופ"א, אבל להישאר בליגות המקומיות עם קבוצה שנייה. זאת אומרת, במפעל האירופי שלהם תכננו לשחק עם הסגל הבכיר ובליגה עם סגל משני. לאחר מכן, הרעיון היה לפרוש גם מהליגות המקומיות ולשחק בכל סוף שבוע בסופר ליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully