וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בברצלונה מביסה את בדאלונה, קטש ופנאתינייקוס הופתעו

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 22:13

פיינליסטית היורוליג עלתה ל-1:2 בסדרת רבע הגמר בספרד, קוריץ' הצטיין. פאו הפסידה ללאבריו שהשוותה ל-1:1 את סדרת הגמר ביוון. טורקיה: אנאדולו שוב הביסה את פנרבחצ'ה

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 73:94/ספורט1
מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
הפסד מפתיע ודרמטי במשחק מספר 2. קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

יוון

הפסד מפתיע לעודד קטש וקבוצתו פנאתינייקוס בסדרת גמר הפלייאוף ביוון. הירוקים הפסידו היום (שבת) 94:89 ללאבריו בתום הארכה וכעת התוצאה בסדרה היא 1:1. טייסון קרטר הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות להן הוסיף 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. ואסיליס מוראטיס הוסיף 19 נקודות עבור המארחת, שעבורה זו הופעה ראשונה והיסטורית בסדרת הגמר.

לאבריו פתחה נהדר והוליכה בתום הרבע הראשון 18:28. עם זאת, פאו ממש לא התכוונה לוותר ונצמדה למארחת בזכות רבע הגנתי משופר בהרבה, אותו ניצחו 13:22. המגמה נמשכה ברבע השלישי, אשר גם במהלכו שחקני האורחת נתנו את הטון בהובלת מריו הזוניה (18), והקבוצה של עודד קטש הוליכה 56:63 לקראת הרבע המכריע.

ברבע האחרון הראתה המארחת המון לב ולחימה והצליחה למחוק את היתרון של הירוקים, בדרך ל-81:81 בתום 40 דקות והארכה. גם בהארכה שחקני לאבריו נישאו על גלי המומנטום, רצו 8:13 במהלך חמש הדקות הנוספות בדרך לניצחון היסטורי בסדרת הגמר ביוון ו-1:1 מול האלופה ההמומה.

קייל קוריץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
הוליך את ברצלונה ל-1:2 ברבע גמר הפלייאוף מול חובנטוד. קוריץ'/GettyImages, Quality Sport Images

ספרד

בסדרת רבע גמר הפלייאוף בליגה הספרדית עלתה ברצלונה ליתרון 1:2 בדרבי הקטלאני מול חובנטוד בדאלונה. שון דאוסון לא שותף במדי האורחת, שנותרה צמודה לשחקני הבלאוגרנה במשך המחצית הראשונה, אך חטפה 37:14 ברבע השלישי מה שהפך את המשחק לגארבג' טיים ברבע המכריע. קייל קוריץ' הוליך את קלעי ברצלונה עם 22 נקודות, כשפאו גאסול הוסיף 14 ו-6 ריבאונדים. אנטה טומיץ' הוליך את קלעי בדאלונה עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים.

רודריג בובואה שחקן אנאדולו אפס. Quality Sport Images, GettyImages
הוליך את קלעי אנאדולו, ששוב התעללה בפנרבחצ'ה בגמר הפלייאוף. בובואה/GettyImages, Quality Sport Images

טורקיה

אלופת היורוליג אנאדולו אפס ממשיכה בכושרה הנפלא, ולאחר שהביסה ב-40 הפרש את פנרבחצ'ה האומללה במשחק הראשון בסדרת הגמר בפלייאוף הטורקי, עלו השחקנים של ארגין עתמאן ל-0:2 בסדרה לאחר שהביסו את היריבה הפעם ב-22 הפרש בלבד, 73:95. רודריג בובואה הוליך את קלעיה של אנאדולו עם 26 נקודות כשוסיליה מיציץ' הצטיין פעם נוספת כשסיים עם 23, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ננדו דה קולו קלע 14, מסר 6 אסיסטים ולקח 6 ריבאונדים עבור הקבוצה של איגור קוקושקוב, אך נראה שזו לא ממש יכולה לאיים על ההגמוניה של אנאדולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully