וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סרינה הודחה במפתיע, ציציפאס ומדבדב ברבע הגמר

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 0:12

האמריקאית התקשתה והפסידה לאלנה ריבאקינה 6:3, 7:5 וסיימה את דרכה בפריז. היווני הרשים עם 3:6, 2:6, 5:7 על קרניו בוסטה ויפגוש את המדורג 2, שגבר על גארין הצ'יליאני. הרוסייה חזרה ל-8 הגדולות בפריז לראשונה מאז 2011. גם זידאנשק עלתה

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
הרשים מול קרניו בוסטה. ציציפאס/רויטרס

לאחר שהשלבים המוקדמים ברולאן גארוס הביאו עמם לא מעט דרמות והפתעות, ועל רקע פרישתו המפתיעה של רוג'ר פדרר מהטורניר - שלב שמינית הגמר בגראנד סלאם נפתח היום (ראשון) עם לא מעט קרבות מרתקים.

גברים:

סשה זברב (6) - אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה
דניל מדבדב (2) - סטפנוס ציציפאס (5)

נשים:

אלנה ריבאקינה (21) - אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (31)
פאולה באדוסה (33) - טמרה זידאנשק

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
יפגוש את ציציפאס לקרב מסקרן ברבע הגמר. מדבדב/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני. רויטרס
גם הוא עלה לרבע הגמר. זברב/רויטרס
הטניסאית האמריקאית סריניה וויליאמס. רויטרס
סיימה את דרכה ברולאן גארוס. סרינה וויליאמס/רויטרס

גברים

דניל מדבדב (2), שעבר השנה לראשונה בקריירה שלו את הסיבוב הראשון בטורניר שנערך בפריז, השיג ניצחון חלק מול כריסטיאן גארין הצ'יליאני - 2:6, 1:6, 5:7 - ויפגוש בשלב הבא את סטפנוס ציציפאס המדורג חמישי שנראה נהדר וניצח 3:6, 2:6, 5:7 את פאבלו קרניו בוסטה הספרדי (12) שהפגין עד כה יכולת טובה מאוד בטורניר, אך נכנע תוך שעתיים ושמונה דקות מול היווני והודח בשמינית.

סשה זברב (6), שמעולם לא עבר את רבע הגמר בצרפת יקבל הזדמנות לעשות זאת לאחר שגבר 4:6, 1:6, 1:6 על קיי נישיקורי (49) בדרך לשמונה הגדולים. המדורג שישחק ברבע הגמר נגד אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה, שהצליח לעלות בפעם הראשונה בקריירה שלו לרבע גמר גרנד סלאם. הספרדי בן ה-22, שרשם כמה נקודות נהדרות ודרופ שוטים ברמה הכי גבוהה של רגש, ניצח 4:6, 4:6, 6:4, 4:6 את פדריקו דלבוניס הארגנטינאי.

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה טניסאית רוסיה. רויטרס
אחרי סבאלנקה, אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הדיחה עוד בלארוסית/רויטרס
פאולה באדוסה טניסאית ספרדייה. רויטרס
הישג שיא בקריירה. פאולה באדוסה/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס סיימה גם היא את דרכה בטורניר ושוב לא תצליח לשים את ידיה על תואר גראנד סלאם מספר 24 בקריירה. האמריקאית, שדווקא נראתה טוב מאוד בסיבוב השלישי לא הצליחה להיכנס לעניינים מול אלנה ריבאקינה (21) הקזחית והפסידה 6:3, 7:5. מדובר בגראנד סלאם 13 בו לא מצליחה סרינה לזכות מאז חזרה מההפסקה שלקחה לאחר הלידה ב-2018. עבור הקזחית מדובר בעלייה ראשונה אי פעם למעמד רבע הגמר.

ריבאקינה תפגוש את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה. הרוסייה בת ה-29 שחזרה את הישג השיא שלה בבירת צרפת כשגברה על ויקטוריה אזרנקה בתום דו קרב עיקש שהחל בצהרי היום. פאבליוצ'נקובה שכבר הדיחה בלארוסית אחרת לפני כן, ארינה סבאלנקה, ביצעה מהפך אחרי פיגור במערכות וניצחה 7:5, 3:6, 2:6. הפעם הקודמת בה היא הייתה ברבע הגמר ברולאן גארוס הייתה ב-2011.

פאולה באדוסה הספרדייה (33) המשיכה בכושר הנהדר שלה ורשמה ניצחון שמיני ברציפות, בדרך להופעה ראשונה בקריירה ברבע גמר גרנד סלאם. הטניסאית בת ה-23 ניצחה 4:6, 6:3, 2:6 את מרקטה וונדרושובה הצ'כית (20) שלא הצליחה לשחזר את הישגה מלפני שנתיים, אז הגיעה עד לגמר בפריז.

בשלב הבא היא תשחק נגד תמרה זידאנשק הסלובנית, שממשיכה לנסוק, הפעם בעזרת ניצחון 6:7 (4), 1:6 על סורנה קירסטאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully