וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: מכבי תל אביב רוצה לנקום באילת על 2015. ספרופולוס: "יריבה קשה"

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 19:36

הצהובים יקבלו בחזרה את אותלו האנטר לסגל לקראת סדרת חצי הגמר נגד הדרומיים, שחזרו מפיגור 2:0 לניצחון היסטורי לפני שש שנים. היווני דרוך: "זה הזמן של כולם להרגיש מה זה יד אליהו"

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם אנג'לו קלויארו. קובי אליהו
במכבי תל אביב לא שוכחים לאילת את ההדחה ב-2015. ז'יז'יץ' עם קלויארו/קובי אליהו

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יחלו מחר (ראשון, 21:00) כשמכבי תל אביב תארח את הפועל אילת למשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה משחקים. שתי הקבוצות נפגשו העונה שלוש פעמים - בסיבוב הראשון ניצחה מכבי תל אביב ביד אליהו 74:86, אילת השיבה לה עם ניצחון באולם בגין 85:91 ובבית העליון הביסו הצהובים את הדרומיים 72:95.

הסדרה בין מכבי תל אביב לאילת היא הסידרה הרביעית בין הקבוצות. בשנת 1997 ניצחו הצהובים 0-3 בחצי גמר הפלייאוף, שנה לאחר מכן ניצחו 0-3 בסדרת גמר הפלייאוף ובשנת 2014 גברו על אילת 1-3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. הסדרה האחרונה הייתה סדרת חצי גמר הפלייאוף בשנת 2015. הצהובים הובילו 0:2, אלא שאז אילת ניצחה שלוש פעמים ועלתה לגמר בסנסציה ענקית. שתי הקבוצות אף נפגשו בחצי גמר הפיינל פור בשנת 2019, כשמכבי תל אביב מנצחת 83:85.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס לפתיחת הסדרה מול אילת: "מצפה לנו סדרה מול יריבה קשה, קבוצה שנאבקה בצמרת הליגה לאורך כל העונה וניצחה 0:2 ברבע הגמר. נלחמנו כל העונה כדי לסיים במקום הראשון בשביל הביתיות ועכשיו הגיע הזמן שנחזיר ביחד את יתרון הביתיות שלנו. אני קורא לכל האוהדים והאוהדות לבוא להיכל ביום ראשון ולהרעיש עולמות בשביל להשיג ניצחון. הרגשנו את זה בגמר הגביע ועכשיו הגענו לחצי הגמר וזה הזמן שכולם ירגישו שוב איך זה נשמע לשחק מול מכבי ביד אליהו".

שחקן הפועל אילת יהונתן שולדבראנד. מאור אלקסלסי
אילת תצליח להפתיע? שולדבראנד/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב מגיעה לסדרת חצי הגמר אחרי שגברה 0:2 על הפועל באר שבע ברבע הגמר, כשבמשחק הראשון הקבוצה של יאניס ספרופולוס מציגה משחק הגנתי מצוין, עם יכולת התקפית חלשה, ובמשחק השני משחק התקפי טוב מאוד עם יכולת הגנתית חלשה. לקראת הסדרה נגד אילת חוזר אותלו האנטר לסגל במקומו של דראגן בנדר שגמר את העונה, וייתן למאמן היווני עוד פתרונות במשחק הפנים. במכבי יודעים שהם יהיו חייבים לעשות עבודה טובה על הגארדים האמריקאים של אילת על מנת שלא להסתבך כבר במשחק הראשון.

בהפועל אילת שמחו מאוד על כך שהצליחו לסיים את הסדרה נגד הפועל חיפה כבר בשני משחקים. השחקנים של אריאל בית הלחמי הגיעו במומנטום לא טוב לבית העליון, אחרי רצף של חמישה הפסדים שנקטע רק במשחק האחרון לפני הפלייאוף, אלא שבמאני טיים הצליחה אילת להתעלות והעפילה לחצי הגמר. באילת יודעים שהם יהיו חייבים להיות בשיאם על מנת לרשום סנסציה גדולה, ויקוו להמשך תרומה של כלל שחקני הסגל כפי שהיה בשני המשחקים ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully