וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה רוצה לחזור להפועל באר שבע

5.6.2021 / 11:52

שבוע מאז עזב את ישראל אחרי התקרית האלימה עם שגיב יחזקאל, הכוכב הפורטוגלי רוצה להמשיך במועדון על פי החוזה עליו הוא חתום. אלונה ברקת טרם הודיעה על צעדיה מול השחקן שעתידו ישפיע על כל מסע הרכש המתוכנן

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

ז'וזואה מתכוון לשוב לישראל ולשחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה על פי החוזה עליו הוא חתם בשלהי העונה החולפת. עשרה ימים עברו מאז התקרית האלימה והחריגה בעוצמתה בין הפורטוגלי לבין שגיב יחזקאל ולמעט ההחלטה של הפועל באר שבע לקנוס את השחקן ללא ועדת משמעת ולאפשר לו להמריא הביתה מוקדם יותר, לא נמסרה תגובה רשמית לאירוע ובמיוחד לא נאמר מה הקבוצה מתכוונת לעשות עם השחקן שרשם בעונה החולפת אינספור תקריות ואירועים אלימים.

אלא שבמקביל יש את הצד של ז'וזואה. בתחילה היו בטוחים בהפועל באר שבע שהוא בעצמו ירצה לסיים את הקשר עם המועדון. במשך שבועות ארוכים לפני סיום העונה סיפר ז'וזואה שהוא רוצה לחזור לפורטוגל להיות לצד רעייתו ובתו ושקשה לו מאוד להיות רחוק מהן. הוא אמר שהוא לא בטוח שהוא יכול להמשיך לעונה הבאה בישראל, ללא קשר לתקרית הקשה עם יחזקאל, ולפיכך היו משוכנעים בהפועל באר שבע שהוא כבר ימנף את האקורד האחרון ויהפוך אותו לאקורד הסיום שלו במועדון לטובת שני הצדדים.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מה תחליט ברקת? ז'וזואה/לירון מולדובן

אלא שמאז עזיבת הארץ ביום ראשון לפנות בוקר, ז'וזואה מדבר אחרת והוא רוצה לחזור ולהמשיך בקבוצה. הוא לא חושב שחלקו בתקרית גדול משל יחזקאל והוא משוכנע שהוא צריך להמשיך, במיוחד כשהפועל באר שבע חתמה איתו על חוזה לעונה הבאה, ועל רקע התמיכה לה הוא זוכה ממרבית אוהדי הקבוצה שרוצים לראות אותו ממשיך.

בהפועל באר שבע עדיין מעכלים את האירוע וטרם החליטו סופית כיצד לנהוג. האם להיכנס למלחמה מול הפורטוגלי במחיר של הפסד כספי לא מבוטל בשל החוזה עליו הוא חתום, או לחילופין להחזיר אותו לעונה נוספת ולקוות שוב לשינוי ושיפור בהתנהגותו. כך או אחרת, לא מעט מהלכים של הקבוצה תלויים בהישארותו או בעזיבתו של ז'וזואה. שחקן כמו דור מיכה, למשל, אמור להחליט על עתידו רק אחרי שיידע האם ז'וזואה נשאר. בנוסף לכך, ההחלטה על אופי וזהות אחד הזרים תלויה אף היא בשאלת הישארותו או עזיבתו של הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully