וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האופטימיות: עדיין ישנם פערים משמעותיים בין ברק בכר למכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 20:18

למרות ההצעות מאירופה, המאמן מעוניין להישאר במועדון, אך גורם טוען: "זה עדיין רחוק, יש פערים רציניים". דיווח בטורקיה: "אלניאספור סימנה את גודסוויי דוניו". קבוצת הנוער חגגה עוד אליפות

יעקב שחר רוקד בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום גולשים

במכבי חיפה עסוקים כרגע בעיקר במשא ומתן עם המאמן ברק בכר. המאמן רוצה להישאר לעונה נוספת וזאת למרות הצעות מכמה קבוצות בליגות מחוץ לישראל, אך בשלב זה ישנם פערים משמעותיים בינו לבין ראשי המועדון. למרות זאת בקבוצה אופטימיים שהמאמן יישאר, אך גורם המעורה בפרטים אמר: "זה עדיין רחוק. יש פערים רציניים".

גודסוויי דוניו מכבי חיפה חוגג. מאור אלקסלסי
מבוקש בטורקיה. גודסוויי דוניו/מאור אלקסלסי

בטורקיה מדווחים שאלניאספור סימנה את חלוץ מכבי חיפה גודסוויי דוניו. "דוניו צורף לרשימות של הקבוצה, שמעוניינת להתחזק בחלוץ מטרה. מלבד הגנאי, גם בפטימבי גומיס וסרדר דורשון מועמדים".

ב-28 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה העונה, מצא דוניו בן ה-26 את הרשת 8 פעמים. הוא הוסיף גם שער בגביע המדינה. לפני כן שיחק בגרמניה, דנמרק ושבדיה.

אלניאספור סיימה את העונה החולפת במקום השביעי בטורקיה והיא נפרדה לאחרונה מלא פחות מתשעה שחקנים.

קבוצת הנוער של מכבי חיפה חוגגת אליפות. מכבי חיפה, אתר רשמי
שמרו על הצלחת. שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

שישה ימים אחרי הבוגרים, גם קבוצת הנוער של מכבי חיפה הניפה את צלחת האליפות אחרי 1:3 על הפועל תל אביב במשחק ההכתרה. שחקניו של בני לם ניצחו 18 מ-20 משחקי ליגה העונה והשיגו 55 נקודות מתוך 60 בדרך לאליפות השנייה ברציפות וה-11 בתולדות המועדון.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "ברכות לקבוצת הנוער של מכבי חיפה על זכייה באליפות עונה שנייה ברציפות עם כדורגל מצוין, כישרון רב, ניהול מרשים, צוות מקצועי מוביל והשתייכות למסורת מפוארת. נסיבות השנה האחרונה הביאו לפגיעה גדולה בכדורגל, ויותר מכל במחלקות הנוער והילדים, ואני תקווה כי בעונה הבאה נחווה שגרה מבורכת. אתם, כמו כל הצעירים והצעירות שמשחקים כדורגל, העתיד של הענף ונמשיך לעשות כל דבר אפשרי כדי להבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully