וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "צריכים להיות מוכנים נגד קבוצה שמחפשת פרובוקציות"

4.6.2021 / 16:04

מאמן הפועל חולון המשיך בקו שלו נגד נס ציונה לקראת המשחק המכריע בסדרה בין הקבוצות ביום שבת (20:45): "רוצים להוכיח שיש לנו את המנטאליות המנצחת". כ-4,000 צופים צפויים ליצור אווירה חמה

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
הלוחמה הפסיכולוגית נמשכת. דדאס/דני מרון

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יגיעו לסיומם מחר (שבת, 20:45) במשחק השלישי והקובע בסדרה בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה. במשחק הראשון בחולון ניצחה הקבוצה של סטפנוס דדאס 90:92, ונס ציונה השיבה לה אמש עם ניצחון ביתי 75:86. גלבוע/גליל מחכה למנצחת בסדרת חצי הגמר שתצא לדרך כבר ביום שני.

בהפועל חולון מאמינים כי כריס ג'ונסון שסבל מתסמינים של זעזוע מוח במשחק השני בסדרה, יהיה כשיר למשחק מחר וכי הסגל שיעמוד לרשות דדאס יהיה מלא. בקבוצה יודעים כי בניגוד לשני המשחקים הראשונים בסדרה, הם יהיו חייבים לפתוח את המשחק השלישי טוב, ולא לתת לנס ציונה לפתוח פער משמעותי כבר ברבע הראשון. בקבוצה העריכו כי לפחות 4,000 סגולים צהובים יגיעו לדחוף את הקבוצה במשחק החשוב, שניצחון בו יהיה שווה עלייה לארבע הראשונות, הישג שרשמה חולון רק פעם אחת בשמונה השנים האחרונות.

"המשחק בשבת הוא החשוב ביותר שלנו העונה בליגה המקומית", אמר דדאס לקראת ההתמודדות, "נלחמנו קשה שמונה חודשים ,יום יום, בכדי להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות. אני בטוח שההיכל יהיה מלא והקהל יתן לנו את הדחיפה הנוספת שאנחנו צריכים ברגעים קשים. נבוא להלחם על כל כדור, אנחנו צריכים להיות מוכנים טקטית ונפשית מול קבוצה שמשחקת קשוח ומחפשת פרובוקציות. אנחנו מודעים לזה שלא יהיה משחק כדורסל פשוט, יהיה קרב! אך הפעם ניתן את התשובה שלנו על הפרקט. האוהדים שלנו יודעים לעשות את העבודה ולדחוף את השחקנים שלנו. אנו מודעים לעובדה שאנחנו לא אותה קבוצה לאחר ששני שחקנים מרכזיים שלנו עזבו, אבל אנחנו רוצים להוכיח שיש להפועל חולון את המנטליות המנצחת ואת האופי המתאים ולא משנה איזה שחקן לובש את הגופיה הסגולה".

בנס ציונה היו מרוצים מהיכולת של השחקנים שהצליחו לאזן את הסדרה למרות העומס הגדול שנופל על חלק מהם. המאמן בראד גרינברג בחר לשנות את חלוקת הדקות מעט, כשרביב לימונד נכנס לרוטציה עם 10 דקות, ואילו ווין סלדן שיחק פחות מהרגיל עם 24 דקות בשל בעיית עבירות. בנס ציונה יודעים שהמפתח להתמודדות עבורם תהיה המנעות מבעיית עבירות של שחקני המפתח ויכולת טובה של ג'רום מיינסי, שהיה חלש בהפסד בחולון והתפוצץ במשחק השני עם 28 נקודות ו-14 ריבאונדים. כ-400 כתומים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully