וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה מדמיין את ג'ורדי קרויף כמאמן ברצלונה: "הוא בנוי לכל תפקיד"

בקטאלוניה מתעקשים שלאפורטה רואה באקס מכבי תל אביב יורש פוטנציאלי לקומאן. ומה מוכיחה העובדה שהחתים את דניאל טננבאום?

תקציר: ארגנטינה - צ'ילה 1:1/ספורט1

בקטאלוניה ממשיכים לטעון: ג'ורדי קרויף מגיע לברצלונה לא רק על תקן יועץ, לא רק בגלל ייחוסו המשפחתי, אלא אמור להיות דמות משפיעה ומכרעת בקבלת ההחלטות.

אמש הודה הנשיא ז'ואן לאפורטה שהוא רואה בקרויף דמות מקצועית מגוונת, כזו שביום מן הימים אפילו יכולה לעמוד על הקווים בקאמפ נואו. בכתבת פרופיל שפורסמה אמש ב"ספורט" צוין שהאפשרות הזו בהחלט קיימת, ושקרויף עשוי להיות הראשון שייקרא לדגל אם רונאלד קומאן לא יעמוד בציפיות ולא יסיים את העונה במועדון.

אוסקר גרסיה שהובא למכבי תל אביב על ידי קרויף, בטוח שהוא מסוגל להצליח גם כמאמן. "אני בהחלט מדמיין אותו על הקווים בקאמפ נואו", אמר גרסיה אמש. "יש לו פוטנציאל עצום במגוון תחומים, כי הוא איש אינטליגנטי מאוד עם מוח כדורגל מבריק ויצירתי".

ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
הרבה מעבר ליועץ. קרויף עם לאפורטה/אתר רשמי, ברצלונה

גרסיה סיפר ש"במכבי תל אביב אני וג'ורדי לא תמיד הסכמנו על הכל, אבל היה קל מאוד לעבוד איתו. הוא עזר לי מאוד וצברתי איתו הרבה ניסיון. אני לא מופתע שברצלונה לקחה אותו, כי הוא מסוגל לעשות כל תפקיד שיבקשו ממנו במועדון, והוא אוהב את ברצלונה ומכיר אותה מצוין".

באחת הכתבות שניתחו את המינוי של קרויף בקטאלוניה, ציינו את החשיבה שלו מחוץ לקופסה כאחד היתרונות הבולטים שלו. הדוגמא הבולטת לכך - לפי הכותב - היא ההחתמה של דניאל טננבאום במכבי תל אביב.

"כשעבד בישראל, קרויף היה צריך למצוא פתרונות יצירתיים כדי לצרף שחקנים איכותיים, בגלל מגבלות הזרים בליגה. הוא מצא כל מיני שחקנים עם שורשים יהודיים ששיחקו בתור ישראלים, וחיזקו את הקבוצה. דניאל טננבאום, השוער הבכיר של הקבוצה כיום, הוא ההוכחה לידענות ולפוטנציאל שיש לג'ורדי", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully