וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מבוי סתום בהצעה לדור פרץ. רונן חנציס יקודם בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 8:48

מכבי תל אביב מציעה לכוכב הקבוצה חוזה לארבע שנים בשכר של 350 אלף דולר בלבד ובאירופה ההצעות גבוהות בהרבה. שכטר וריקן כבר מנהלים מגעים עם קבוצות חדשות. חנציס יחזור מהשאלה ויקבל הרבה דקות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

נציגיו של דור פרץ מגבירים את המגעים לסגור לו חוזה באירופה, אחרי שמכבי תל אביב עומדת על אותה הצעה כבר זמן רב ולא משפרת אותה בצורה משמעותית. פרץ, השחקן המצטיין של מכבי תל אביב בעונה החולפת, שכזכור נמצא כעת בעמדה של שחקן חופשי ויכול לעזוב לחו"ל בחינם, קיבל ממכבי תל אביב הצעה לארבע שנים בשכר שנע סביב 350 אלף דולר.

דור פרץ מכבי תל אביב במאבק עם שלומי אזולאי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
באירופה הוא יוכל לקבל שכר גבוה יותר. פרץ/ברני ארדוב

הקשר שישב שלשום בתום משחק הגביע מול התקשורת ואמר שהוא רוצה להתקדם מקצועית וכלכלית, מוכן ואף רוצה להישאר במכבי תל אביב אבל בשכר שינוע סביב 500 אלף יורו נטו. מדובר בשכר שבעבר מכבי תל אביב שילמה ללא מעט שחקנים, שלא לדבר על ערן זהבי שקיבל כפול מכך. ההערכה בסביבת פרץ שהוא יוכל לקבל בקבוצה באירופה כשחקן חופשי שכר שינוע סביב 600 אלף יורו נטו ומכאן שהוא רחוק מלהורות לנציגיו לסכם עם מכבי תל אביב על השכר שהיא מציעה לו.

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני אמר שלשום בתום הזכייה בגביע המדינה שמכבי תל אביב הפכה להיות קבוצה שיודעת איך להתגבר על שחקנים שעוזבים אותה, טובים ככל שיהיו. הוא נקב בדוגמאות כמו ערן זהבי וקרלוס גארסיה. יחד עם זה שחקנים אחרים טענו אתמול שפרידה מדור פרץ עלולה להיות מכה משמעותית לסיכויי האליפות של מכבי תל אביב בעונה הבאה. פרץ, בניגוד ליונתן כהן שכבול בחוזה לקבוצה, ירגיש מצוין אם הוא ישאר במכבי תל אביב אך כאמור הוא רוצה גם להרגיש שעשה שדרוג שהולם את התרומה שלו לקבוצה.

עוד בוואלה!

איגוד השופטים קבע: פסילת השער של הפועל תל אביב הייתה נכונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם טל בן חיים. ברני ארדוב
גם הוא לא יודע איפה הוא יהיה בעונה הבאה. שכטר/ברני ארדוב

בתוך כך יצאו אתמול איתי שכטר ואבי ריקן עם נשותיהם לחופשה כשהם ללא הצעות לעונה הבאה. צריך לקרות דבר יוצא דופן כדי ששכטר ישאר במכבי תל אביב וגם ריקן כנראה בחוץ.

אחד השחקנים שסימן פטריק ואן לוון לעונה הבאה והוא צפוי לקבל דקות רבות אחרי שיחזור מהשאלה לבית"ר תל אביב בת ים הוא רונן חנציס שישחק בכנף השמאלית. ואן לוון מאוד מחזיק מהשחקן שהיה באחרונה פצוע והוא ייאבק עם טל בן חיים ומתן חוזז על אותה עמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully