וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה החליטה: רונאלד קומאן יאמן גם בעונה הבאה

המאמן ההולנדי, שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המלך, קיבל את הקרדיט גם לקראת עונת 2021/22. הנשיא לאפורטה: "זה הצעד הטוב ביותר. אנחנו הולכים לעשות עונה גדולה"

סרחיו אגוארו מוצג כשחקן ברצלונה/הטוויטר של ברצלונה

אחרי חזרתו של ג'ורדי קרויף לברצלונה כמנהל טכני, מועדון הפאר הקטלאני אישר הערב (חמישי) כי רונאלד קומאן ימשיך בתפקיד המאמן גם בעונת 2021/22, בהתאם לחוזהו. הרבה תהיות היו לגבי עתידו של ההולנדי בן ה-58, כאשר דיווחים רבים גרסו כי בארסה מחפשת לו מחליף, אבל בסופו של דבר הודיע ז'ואן לאפורטה על המשך ההתקשרות בין הצדדים.

ההודעה הזו מגיעה יממה לאחר שאחיו של רונאלד, ארווין קומאן, מונה למאמנה החדש של בית"ר ירושלים.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. Alberto Saiz, AP
לא הולך לשום מקום. רונאלד קומאן/AP, Alberto Saiz

במסיבת העיתונאים אמר הנשיא לאפורטה: "אחרי בחינת המצב, החלטנו להמשיך עם רונאלד קומאן. הגענו למסקנה שזה הצעד הטוב ביותר. אני רואה אותו מלא מוטיבציה, נרגש ועם המנטליות הנכונה להוביל אותנו. הוא אדם שמבין עניין. אם החוזה שלו יצטרך לעבור התאמות בשל המצב הכלכלי, נדבר על זה. כרגע הנושא הזה לא עלה על הפרק".

לגבי העונה הבאה אמר: "החלטנו לבנות קבוצה תחרותית בהתאם לנסיבות בהן מצאנו את עצמנו. אנחנו משוכנעים שהעונה הבאה תהיה גדולה מבחינת ברצלונה. ערכנו כמה שיחות עם קומאן כדי להכיר טוב יותר, כי אני אוהב להכיר את המאמן שלי, כמו שעשיתי עם פרנק רייקארד ופפ גווארדיולה".

כזכור, ברצלונה כבר צירפה את סרחיו אגוארו, אריק גרסיה ואמרסון, וצפויה להודיע בקרוב גם על הארכת חוזהו של ליאונל מסי בשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully