וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס ועודד קטש הביסו בגמר הפלייאוף ביוון, אנאדולו חגגה על פנר

הירוקים ניצחו 72:100 את לאבריו ועלו ל-0:1 בסדרה. אלופת היורוליג מחצה 71:111 את הקבוצה של קוקושקוב, לארקין הצטיין. צרפת: הופעה טובה למנקו בניצחון שאלון, גם שגב ניצח

תקציר: פנאתינייקוס - לאבריו 72:100/ספורט1

יוון

פתיחה חלקה לעודד קטש ופנאתינייקוס בפתיחת גמר הפלייאוף ביוון. הירוקים הביסו בקלילות 72:100 באואקה את לאבריו. האורחת מהמקום השני שמופיעה לראשונה בתולדותיה בגמר הפלייאוף לא הצליחה לשמור על ריכוז ונראה שרגליה רעדו מגדול המעמד. פאו רצה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 8:24, ומכאן המשחק הפך לחתול ועכבר, כשהאורחת לא רק שלא מצליחה לקזז את הפער, היא ראתה את היתרון של יריבתה הולך וגדל.

קונסטנטינוס מיצוגלו, גאורגיוס פאפאיאניס (14 כ"א) וארון ווייט (13) הוליכו את הקלעים של קטש, שעלה ל-0:1 בסדרה.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
ניצחון קליל בפתיחת גמר הפלייאוף. קטש עם שחקני פאו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

טורקיה

לאחר הזכייה ההיסטורית ביורוליג ביום ראשון שעבר, שבה הערב (חמישי) אנאדולו אפס לזירה המקומית והחלה את סדרת גמר הפלייאוף מול פנרבחצ'ה. מי שחשב שהשחקנים של ארגין עתמאן יגיעו עם הראש בעננים לסדרה התבדה, כשאלופת היורוליג הטריה מחצה בלא פחות מ-40 הפרש את הקבוצה של איגור קוקושקוב - 71:111 בדרך ל-0:1 בסדרה.

המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון שלוש בלבד לאנאדולו, אך ברבע השלישי הגיעה ההתפוצצות. 11:37 הייתה התוצאה לזכות המארחת, ברבע אימתני שסגר את סיפור המשחק. את הרבע הרביעי ניצחה אנאדולו 20:31 כשסך הכול תוצאת המחצית השנייה הייתה 31:68!

שיין לארקין הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות ב-21 דקות, כשמיד אחריו וסילייה מיציץ' הוסיף 19 ו-6 אס'. מליח מהמטוגלו הוליך את קלעי פנרבחצ'ה עם 19 כשננדלו דה קולו הוסיף 14, אך השניים לא הצליחו למנוע מפנר את הסטירה המצלצלת, וזו תקווה לחזור לעצמה במשחק מספר 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Shane Larkin, GettyImages
הוליך את אפס לעוד תצוגת שיא. לארקין/GettyImages, Shane Larkin
איתי שגב במדי גראבלין. הטוויטר של גראבלין, אתר רשמי
ניצחון חשוב בקרב התחתית. שגב/אתר רשמי, הטוויטר של גראבלין

צרפת

רפי מנקו קלע 10 נקודות ולקח 5 ריבאונודים בניצחונה החשוב של קבוצתו שאלון 91:94 על ריימס. הניצחון הנ"ל מעלה את הקבוצה של הישראלי מעל הקו האדום עם משחק אחד יותר מרואן, לה תשעה ניצחונות אל מול עשרה של שאלון.

איתי שגב קלע 2 נקודות ב-30 דקות בניצחונה החשוב של גראבלין-דנקרק 75:80 בחוץ על בולזאק. הניצחון העלה את הקבוצה למאזן של 11 ניצחונות על מול 19 הפסדים והרחיק אותה מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully