וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "מבחינת תארים זו הייתה עונה מוצלחת, אבל היעדר האליפות היה חיסרון"

22.6.2021 / 14:03

אחרי שחתם על חוזה חדש לשנתיים, פטריק ואן לוון סיכם את העונה החולפת עם מכבי תל אביב: "האנשים כאן הגדירו מחדש את המושג "מכביזם"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

אחרי הזכייה בגביע המדינה, מכבי תל אביב הודיעה כצפוי על המשך דרכו של פטריק ואן לוון כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. ואן לוון הביע לא פעם את רצונו לקבל את התפקיד גם לעונת 2021/22, ולאחר גמר הגביע אמר: "מי לא ירצה להמשיך במועדון כזה".

ההודעה של מכבי תל אביב הגיע מפיו של הבעלים מיץ' גולדהאר: "ברצוני לאשר את מינויו של פטריק ואן לוון כמאמנה של מכבי תל אביב לתקופה של שנתיים. פטריק אינו זר למכבי תל אביב אחרי שהצטרף למועדון ב-2016 על מנת לארגן מחדש ולהנהיג את אקדמיית הנוער שלנו. הוא מונה כמאמן זמני בדצמבר 2020 והוכיח בנוסף למנהיגות שלו גם את המחויבות והלויאליות שלו למכבי. פטריק מאוד מותאם למטרותיו של המועדון - פיתוח שחקנים צעירים שגדלו במחלקת הנוער שלנו והתווית מפת דרכים ברורה בדרך להפיכתם לשחקני הקבוצה הבוגרת".

פטריק ואן לוון סיכם את העונה החולפת ואמר לאתר הרשמי: "מבחינת תארים מדובר בעונה מוצלחת, אבל כמועדון, בהתאם לאופן שבו התפתחה העונה אנחנו לא יכולים להיות מרוצים. היעדר ההצלחה בליגה, היה חיסרון. אבל זה תוקן ובסה"כ מבחינת פרסום השם של מכבי תל אביב, כל מי שהיה מעורב עשה עבודה טובה. האנשים פה הראו את "המכביזם" בצורה טובה".

"המצב אליו נקלעה הקבוצה בליגה זה לא משהו שציפינו מראש שנהיה. מה שאומר שהיינו צריכים לתקן כמה דברים והפיתרון היה עבודה קשה. ברגעים מסויימים אני נותן לשחקנים לעבוד קשה מדי, אבל הם הגיבו לזה טוב והבינו שזו הדרך להתחיל לטפס במעלה הטבלה. הקבוצה שלנו הפגינה הרבה אופי במהלך העונה.

ההולנדי בן ה-51, ששימש כמנהל הביצועי של מחלקת הנוער, עמד על הקווים בתחילת העונה במסגרת אלוף האלופים והוקפץ שוב לתפקיד המאמן לאחר פיטוריו של גאורגיוס דוניס, הוביל את הקאמבק המרשים של מכבי תל אביב בליגה וחתום כאמור על שני תארים.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
סיפק אחוזי הצלחה מרשימים. פטריק ואן לוון/אריאל שלום

גולדהאר הוסיף וסיפר שהסמכויות של ברק יצחקי יהיו רחבות יותר: "ברק יצחקי עבר בצורה חלקה משחקן כדורגל מקצועי בכיר לתפקיד מרכזי במחלקת הכדורגל שלנו. ברק יעמוד בראש מחלקת הכדורגל שלנו, יוביל בתחום הרכש והסקאוטינג, יהיה מעורב בהחלטות בנושא העברות שחקנים ויהיה אחראי על תיאום פילוסופיית הכדורגל של המועדון בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת".

עוד הודיע הקנדי: "שרון תמם שימשה כמנכ"לית בפועל שלנו במהלך השנה וחצי האחרונות. היא עשתה עבודה נהדרת בניווט המועדון בתקופה זו ולכן אני שמח לאשר את מינויה כמנכ"לית מועדון הכדורגל מכבי תל אביב".

גולדהאר הוסיף: "בשעה שאנו מתכוננים לקראת העונה החדשה, ברצוני להקדיש רגע ולהתבונן על עונת 2020/21. אני גאה בזכייה ה-24 שלנו בגביע המדינה. זו היתה זכייה של אופי ושל לב. מאמץ קבוצתי לא אנוכי, חוסר פחד ועז רוח להילחם עד הסוף. לצד הכבוד, אלו תכונות שאנחנו מעריכים. אלה איכויות של מועדון מנצח.

"בשעה שעונה זו סיפקה לא מעט רגעים גדולים ובלתי נשכחים, כמו בגביע, אני לא יכול להתכחש לרגשות האכזבה שיש לי מהתוצאה הסופית בליגה. למרות שעשינו כמיטב יכולתנו על מנת לשמור בחיים את השאיפות לזכות באליפות עד לרגע האחרון, לצערנו לא הצלחנו להשיג את המטרה הסופית. נתגלו פערים בהם נצטרך לטפל. אני נחוש שנעשה כל שביכולתנו על מנת להשתפר בתחומים אלה. בכדי לעשות זאת נצטרך לעבוד אפילו יותר קשה בעיקר כאשר ההכנות שלנו לקראת העונה הקרובה כבר נמצאות בעיצומן. אנו מחויבים להשקיע את הזמן ואת המאמצים לבנות על היסודות שלנו, החל מהאקדמיה לנוער כל הדרך למעלה אל הקבוצה הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully