וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק וברוקס בונים על אבדיה והצעירים, בוושינגטון יודעים: "דני חייב לעבוד בקיץ"

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 20:52

אחרי ההדחה וסיום העונה, הרכז והמאמן (שמקווה להמשיך) משוכנעים שהעתיד של הוויזארדס ורוד. ברוקס: "חבל שדני פספס את הפלייאוף". הג'נרל מנג'ר טומי שפרד: "דני על המסלול של הפיכה לשחקן משפיע בעתיד, מקווה שיחלים ויוכל לשחק בליגת הקיץ"

דני אבדיה עם מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס. Will Newton, GettyImages
שיתוף הפעולה יימשך בעונה הבאה? אבדיה וברוקס/GettyImages, Will Newton

וושינגטון מסכמת עונה הפכפכה ומשונה, שהחלה ברצף הפסדים, קיבלה תפנית עם סדרה של ניצחונות שהעלו אותה לפלייאוף, והסתיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם הפסד 4:1 לפילדלפיה בסיבוב הראשון. סיום העונה משאיר בוושינגטון לא מעט סימני שאלה - האם סקוט ברוקס שסיים חוזה ימשיך על הקווים, האם בראדלי ביל שמסיים חוזה בקיץ הבא ישתכנע שהוא יכול להגיע רחוק עם הוויזארדס, ועוד ועוד סוגיות לא פתורות.

בקבוצה משוכנעים שהעתיד ורוד. "יש לנו הרבה שחקנים שיחזרו הרבה יותר טובים מהקיץ. החבר'ה שלנו צעירים. דני היה בחוץ, אבל הוא בן 19/20", אמר ראסל ווסטברוק. "עכשיו הם יבינו מה זה אומר להיות בפלייאוף, מה זה להילחם ברמה הכי גבוהה, שחייבים לתת הכל. אני כאן כדי להזכיר להם שכל המשחקים חשובים, גם המשחקים שהפסדנו בהפרש קטן, למרות שבסוף הגענו לפלייאוף".

גם סקוט ברוקס שאמר שהוא רוצה להמשיך, אופטימי. "יש לנו שחקנים צעירים שקיבלו ניסיון חשוב. יש לנו בסיס טוב לעתיד, יש לנו שחקנים כמה כוכבים, כמה צעירים מוכשרים. אני מקווה מאוד להיות חלק מהקפיצה שהקבוצה הזו יכולה לעשות. רוי האצ'ימורה בהחלט מתקדם בצורה יפה, הוא התעלה ברגעים חשובים, למרות שהוא סבל מחוסר מזל. חבל בשביל דני שהוא היה בחוץ בפלייאוף, אבל הוא יחזור באמצע הקיץ. אני עדיין לא יודע מה יהיה איתו בליגת הקיץ, אבל הוא בחור שעובד קשה".

הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס טומי שפרד אמר שהוא "מקווה שאבדיה יחלים לגמרי ויוכל לשחק בליגת הקיץ שתתחיל באוגוסט"מק. עם זאת, שפרד טען בנוסף שזה לא הכרחי שהפורוורד הישראלי ישחק אם הוא לא מוכן. בוושינגטון החליטו לקחת את ההחלמה את אבדיה לאט לאט ומתכוונים להיות זהירים בכל הנוגע לחזרה שלו לפעילות.

"דני על המסלול של הפיכה לשחקן משפיע בעתיד", אמר שפרד. על השיקום של דני הוא הוסיף: "מתכננים שיהיה בריא לגמרי לקראת ליגת הקיץ אבל אין חובה שישחק בה". עוד אמר הג'נרל מנג'ר: "דני מתקדם יפה. הקיבוע על הרגל הוסר, הוא קולע מהמקום. אנחנו עובדים על הכושר האירובי שלו כי קשה לרוץ כשיש פציעות בחלק התחתון של הגוף. הוא במצב מצוין, אנחנו מרוצים מההתקדמות שלו. מחכה לראות אותו במחנה האימונים בעונה הבאה. הוא יהיה חלק גדול ממה שאנחנו עושים".

בבלוג Bullets Forever סיכמו את העונה של הוויזארדס וטענו שההתפתחות של אבדיה תהיה שאלת מפתח ב-2021/22. "הוויזארדס ממש חייבים שהאצ'ימורה ואבדיה יעבדו קשה בקיץ, אם הם רוצים להפוך לקבוצה באמת טובה", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully