וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה חוזר לתאקל עם בכר: "ציפיתי להיות באנקר, הוא הוריד אותי לקרקע"

אחד מגיבורי האליפות של מכבי חיפה נזכר בקשיים בתחילת העונה בריאיון לרדיו צפון: "הייתי זחוח, מודה לברק שהתחיל איתי מאפס"

צפו בדולב חזיזה שר בחגיגות האליפות: "יא גרמנים, יא ניאו נאצים"/צילום גולשים

הסערה סביב קריאות הנאצה של דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה, עדיין לא מרפה ממנו. היום (חמישי) התראיין שחקן הכנף של הירוקים לתכנית של גיא פלג ברדיו צפון 104.5, והתנצל פעם נוספת על האמירות שגרמו לו להיענש בהשעיה משני משחקי הנבחרת הקרובים.

"אסור לאוהדים להשתמש במילים האלה, חייבים לשנות את השורה הזו ולא להתבטא בצורה כזו. אני מקבל את העונש, עשיתי מעשה שלא ייעשה, אני מייצג אוכלוסיה גדולה של ילדים וגם אם אתה נמצא בשכרון חושים, צריך להישמר", אמר. "נגררתי ואסור היה לי להגיע לזה. לא לזה התכוונתי. אני מבקש סליחה מכל מי שנפגע - אוהדי מכבי תל אביב, אוהדי מכבי חיפה והאוכלוסיה כולה. אני מצטער מעומק ליבי ומקבל את העונש".

האזינו לריאיון של חזיזה

האזינו לריאיון עם ברק בכר

דולב חזיזה עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ההתחלה הייתה קשה. חזיזה ובכר במחנה האימונים לפני פתיחת העונה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

על סגנון המשחק ועודף ההתלהבות שלו במהלך משחקים אמר: "אני שחקן שניזון מאמוציות וטירוף, לפעמים זה משפיע עלי וזה נראה פחות טוב עבור הקהל. אני עושה הכל מהלב ואין לי כוונה לפגוע במישהו. אני עובד על זה ומנסה להיות יותר מתון".

על המשבר שהיה בינו לבין ברק בכר: "זה היה בתחילת העונה, הגיע מאמן חדש, עדיין לא הכרנו. אני ציפיתי להיות באנקר. באחד האימונים כנראה עברתי גבול מסוים והייתי קצת זחוח, אבל מהר מאוד הוא הוריד אותי לקרקע והסביר שכולם מתחילים מאפס. זאת הגדולה שלו ואני צריך להודות לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully