וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות בליגת העל פנו למנהלת בבקשה לבטל את חובת הקיצוץ בתקציב

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 13:06

הפועל באר שבע וקבוצות נוספות ביקשו מהיו"ר כלפון לפעול במטרה לוותר על הקיצוץ התקציבי שהוטל עליהן לשנתיים בקיץ שעבר כחלק מרשת הביטחון של משרד האוצר, אך לא כל הקבוצות תומכות במהלך

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

העונה הסתיימה אמש (רביעי) וקבוצות ליגת העל כבר החלו לבנות תקציבים לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי מספר מועדונים בליגת העל פנו ליושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון במטרה למצוא דרך לבטל את חובת הקיצוץ התקציבי שהושת על הכדורגל הישראלי לפני שנה כבר לעונה הבאה.

כזכור, כאשר הושגה רשת הביטחון בגובה של 75 מיליון שקל עבור הענף, סוכם בין המנהלת ומשרד הספורט לבין משרד האוצר שהתקציבים של הקבוצות יקוצצו ב-20% לשתי עונות. במהלך העונה החולפת אכן נאלצו הקבוצות לקצץ, ומי שסבלו מכך בעיקר הם השחקנים שהרוויחו פחות.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בישיבת ההתאחדות לכדורגל. דני מרון
הקבוצות המשתתפות באירופה יחפשו פתרון. אלונה ברקת ויעקב שחר/דני מרון

חובת הקיצוץ הזו היא כאמור לשנתיים, אבל יש כבר קבוצות, ביניהן הפועל באר שבע, שפנו לכלפון וביקשו למצוא דרך לבטל את אותה חובה או לחילופין לפחות להקטין אותו. כמו כן, נודע שקיימת אפשרות לפריסה של אותם 20% ליותר מעונה אחת, וכך עדיין תישמר ההוראה המקורית, אך לקבוצות יהיה קל יותר להתמוד איתה.

יש להדגיש שלא כל הקבוצות בעד ביטול הקיצוץ התקציבי, ולוואלה! ספורט שכלפון מקיים בימים האחרונים שיחות עם כל הקבוצות כדי לשמוע את כל העמדות בנושא, ולפיכך יחליט האם לפנות למשרד האוצר ובאיזה אופן לנקוט.

ברור כי מי שרוצה לבטל את מגבלת הקיצוץ התקציבי הן קודם כל הקבוצות שפניהן לשחק באירופה, שכבר נתקלות בקשיים לבנות תקציב מתאים ולסגור עם שחקנים לעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully