וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרואטיה מעריכים: דראגן בנדר יקבל הארכת חוזה ממכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 10:51

תכנית החזרה ל-NBA של הפורוורד שקרע את הצולבת נגנזה, ובקרואטיה טוענים: "וויצ'יץ' יאפשר לו להשתקם בישראל ולחתום על חוזה חדש". בקבוצה מצהירים: "הולכים על אליפות, לא חשוב איך"

עוז בלייזר מכבי תל אביב. דני מרון
אל תשכחו ליהנות מהדרך. בלייזר/דני מרון

מכבי תל אביב העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל בזכות ניצחון קשה 92:93 על הפועל באר שבע שהשלים 0:2 בסדרת רבע הגמר. הצהובים יפתחו את סדרת חצי הגמר נגד הפועל אילת ביום ראשון הקרוב ביד אליהו, כשהם רחוקים ארבעה ניצחונות בלבד מאליפות רביעית ברציפות.

כפי שהתוצאה מרמזת, הניצחון היה רחוק מלהיות מרשים של הצהובים. הקבוצה של יאניס ספרופולוס אמנם פתחה מספר פעמים יתרון משמעותי במשחק, אך נכשלה בלסיים אותו מוקדם, וברגעי ההכרעה לא הייתה רחוקה מלאבד את המשחק.

"הניצחון זה הדבר הכי חשוב, עשינו את העבודה", סיכם עוז בלייזר. "היה לא קל, באר שבע עשתה עבודה טובה. שמרנו פחות טוב הפעם, אבל הסדרה מאחורינו. יש לנו מספיק כלים, מספיק יכולת ומספיק ניסיון. אם נהיה מרוכזים ונזכור גם ליהנות, נהיה בסדר. אני מכיר את זה מהצד השני, אתה בא לשחק מול מכבי תל אביב בלי הרבה לחץ ועם הידיים יותר חופשיות".

אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב עם אנטה ז'יזי'ץ'. דני מרון
מתעלה ברגע הנכון. קלויארו/דני מרון

מי שקיבל מחמאות היה אנג'לו קלויארו שסיים את המשחק עם 18 נקודות, אחרי 12 בניצחון במשחק הראשון. "אנג'לו יודע מתי להתעורר בליגה ולהפוך ליותר דומיננטי", סיפרו במכבי, "הוא מתעלה גם בגלל הפציעה של בנדר, אבל לא רק, זה סוג השחקן". לקלויארו יש חוזה לעונה נוספת במכבי, אך הצהובים צפויים לשחררו בקיץ וסוכניו החלו לבדוק אפשרויות אחרות באירופה.

אותלו האנטר ישוב לסגל הצהובים לקראת הסדרה נגד הפועל אילת, כשמכבי עומדת על שני ניצחונות והפסד אחד מול הדרומיים. "אנחנו לא משחקים מספיק טוב, אבל מה שחשוב זה להמשיך לנצח", אומרים במועדון, "לא משנה איך לוקחים את האליפות, מה שמשנה זה לקחת. אנחנו צריכים לעבור גם את אילת".

בקרואטיה מעריכים היום שדראגן בנדר שקרע בשבוע שעבר את הרצועה הצולבת וגמר את העונה, יקבל הארכת חוזה ממכבי תל עביב. לפי הדיווח באתר "וצ'רני ליסט", בנדר תכנן לחזור ל-NBA בעונה הבאה, אולם הפציעה תגנוז לו את התכנית, מה שעשוי לסלול את דרכו חזרה למכבי תל אביב, למרות שחוזהו מסתיים בסוף העונה.

עוד בוואלה!

הפועל אילת ומכבי תל אביב עלו לחצי גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר יורד מהפרקט כשהוא נתמך על ידי אנטה ז'יז'יץ'. קובי אליהו
ישתקם בישראל ויקבל חוזה מוויצ'יץ'? בנדר אחרי הפציעה/קובי אליהו

בנדר מתכנן לעבור חלק מתקופת השיקום בישראל, ולפי הדיווח "ניקולה וויצ'יץ' יאפשר לו לחזור לעונה נוספת, ואף יציע לו לבוא לישראל עם מאמנו האישי מלאדן שסטאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully