וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' התאושש וסחף את דאלאס ל-2:3 על הקליפרס, פילדלפיה, אטלנטה ויוטה עלו

ילד הפלא הסלובני השכיח את הפציעה עם 42 נקודות ו-14 אסיסטים, קוואי רשם איירבול בזריקה מכרעת והמאבס רשמו 100:105 דרמטי. הסיקסרס רשמו 112:129 על וושינגטון ללא אמביד, טריי יאנג וההוקס שניצחו 89:103 במדיסון סקוור גארדן מחכים בשלב הבא. הג'אז השלימו 1:4 על ממפיס

שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', טים הארדווי  ג'וניור חוגגים. Mark J. Terrill, AP
מדהים בכל פעם מחדש. דונצ'יץ' חוגג עם הארדווי ג'וניור/AP, Mark J. Terrill

סדרה נוספת נקבעה בחצי גמר המזרח: פילדלפיה השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) 1:4 על וושינגטון, ותפגוש בסיבוב השני את אטלטה, שהדיחה את הניקס עם 1:4 משלה. במערב, יוטה עלתה לחצי הגמר אחרי שהשלימה 1:4 משלה בסדרה מול ממפיס. הלילה נחתם עם המשחק המרכזי, בו דאלאס ניצחה את הקליפרס ועלתה ל-2:3 בסדרה עם עוד הצגה של לוקה דונצ'יץ'.

משחקי הלילה:

פילדלפיה (1) - וושינגטון (8) 112:129 (הסיקסרס השלימו 1:4 בסדרה)
ניו יורק (4) - אטלנטה (5) 103:89 (ההוקס השלימו 1:4 בסדרה)
יוטה (1) - ממפיס (8) 110:126 (הג'אז השלימו 1:4 בסדרה)
ל.א קליפרס (4) - דאלאס (5) 105:100 (המאבס עלו ל-2:3 בסדרה)

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
כן פצוע, לא פצוע - הוא מתעלה במאני טיים. לוקה והתחבושת/רויטרס
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מול מקסי קליבר, דאלאס מאבריקס. רויטרס
משחק הנפל הסתיים באיירבול. קוואי/רויטרס

ל.א קליפרס (4) - דאלאס (5) 105:100 (המאבס עלו ל-2:3 בסדרה)

אחרי המשחק הרביעי בסדרה, צ'ארלס בארקלי הצהיר שדאלאס לא תנצח אפילו עוד משחק אחד. אבל הלילה המומנטום של הקליפרס נקטע, ולוקה דונצ'יץ' שוב התברר כווינר גדול: ילד הפלא הסלובני שהתקשה לתפקד במשחק הקודם בשל כאבים עזים בצוואר, עלה לשחק עם תחבושת מיוחדת, וסיפק עוד הצגת מאני טיים מופלאה עם 42 נקודות, 14 אסיסטים, 8 ריבאונדים ומשחק נוסף בו הוא מאמלל את סוללת השומרים האיכותית של הקליפרס. דונצ'יץ' הגיע לרף 40 הנקודות בפעם הרביעית ב-11 משחקי פלייאוף, אבל הנתון המדהים של הלילה הוא זה: מתוך 37 סלי שדה של המאבס במשחק, הוא היה אחראי (בסלים או באסיסטים) ל-31 מהם.

אחרי שלושה רבעים מופתיים של דונצ'יץ', המאבס נראו בדרך הבטוחה לניצחון, כשמנגד קוואי לאונרד לא מפסיק להחטיא. שתי דקות לסיום קבר קריסטאפס פורזינגיס שלשה שהגדילה את ההפרש ל-10, אבל הקליפרס התעוררו והגיבו בריצת 0:9 שסידרה סיומת דרמטית. דונצ'יץ' החטיא פעמיים ואיבד כדור קריטי, אבל למזלו הקליפרס שגו, באטום החטיא, והזריקה האחרונה של קוואי שיכולה הייתה להשוות את המשחק הסתיימה באיירבול, וג'וש ריצ'רדסון סגר עניין מהקו.

חוץ מדונצ'יץ', טים הארדווי ג'וניור היה היחיד במאבס שהגיע לספרות כפולות, כשסיים עם 20 ו-8 ריבאונדים. מנגד, 23, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חסימות של פול ג'ורג' לא הצליחו לחפות על יום פושר של קוואי לאונרד, שאמנם הגיע ל-20 נקודות אבל קלע באחוזים נמוכים (7 מ-19 מהשדה) והוסיף גם 5 איבודים. הסדרה חוזרת לטקסס, ודאלאס תוכל להכריע אותה ולהשלים את ההפתעה של הסיבוב הראשון.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
סיום מאכזב לעונה הפכפכה. ווסטברוק/רויטרס

פילדלפיה (1) - וושינגטון (8) 112:129 (הסיקסרס השלימו 1:4 בסדרה)

שעות לפני שריקת הפתיחה, התבשרה פילי שג'ואל אמביד הפצוע שוב לא ישחק, ועדיין לא ברור מתי יחזור. אבל הסיקסרס הוכיחו העונה שהם מספיק עמוקים ומסוגלים להסתדר גם ללא הכוכב הגדול, מה שקרה בהחלט הלילה. סת' קרי שוב הוכיח כמה הוא אנדרייטד כשלקח על עצמו את נטל הקליעה וסיים כטופ סקורר של הקבוצה עם 30 נקודות, טוביאס האריס נראה מצוין גם כן עם 28, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, ובן סימונס שוב הראה ורסטיליות עם טריפל דאבל של 19 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.

המשחק היה שקול במחצית הראשונה, אבל החבורה של דוק ריברס לחצה על הדוושה בתחילת הרבע השלישי, עצרה את הוויזארדס על 18 נקודות בלבד ברבע האחרון, וחגגה כל הדרך לחצי גמר המזרח מול ההוקס, בתקווה שאמביד יתאושש בזמן למשחק 1.

מנגד, הוויזארדס מסיימים עונה הפכפכה, במה שעשויה להיות ההופעה האחרונה של סקוט ברוקס על הקווים. מאמן וושינגטון סיים חוזה, ועדיין לא ברור אם ימשיך. הלילה הוא קיבל 32 נקודות מבראדלי ביל, 24, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים מראסל ווסטברוק ו-21 מרוי האצ'ימורה, אבל לא הרבה מעבר לזה משאר השחקנים.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס חוגג. רויטרס
השני מאז ג'ורדן. טריי יאנג שוב חוגג בגארדן/רויטרס

ניו יורק (4) - אטלנטה (5) 103:89 (ההוקס השלימו 1:4 בסדרה)

טריי יאנג סיים את סדרת הפלייאוף הראשונה בקריירה שלו בסטייל, עם עוד הצגה שממחישה שמדובר באחד מכוכבי העתיד של הליגה: כוכב ההוקס סיים עם 36 נקודות ו-9 אסיסטים ועשה היסטוריה, כשהפך לשחקן השני בתולדות ה-NBA לצד מייקל ג'ורדן שקולע 30 נקודות ומעלה בשלושה משחקי פלייאוף רצופים במדיסון סקוור גארדן. את המשחק הוא סיים בקידה לעבר האוהדים במכה של הכדורסל, אחרי סדרה בה לצד הטינה שקיבל מהאוהדים, הרוויח גם הרבה נקודות זכות וכבוד.

ההוקס אמנם התקשו מחוץ לקשת ובשלב מסוים עמדו על 3 מ-20 בלבד מהשלוש, אבל ריצת 0:9 ברבע השלישי העלתה אותם ליתרון דו ספרתי, ומשם הם לא הביטו לאחור, כשהם עולים לסיבוב השני בפלייאוף לראשונה מאז 2016. מלבד יאנג, גם קלינט קאפלה הופיע וסיים עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים. מנגד, ג'וליוס רנדל סיים עונה מרשימה עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל שוב קלע באחוזים נמוכים, כמו בכל הסדרה (8 מ-21). אר ג'יי בארט הוסיף 17, ואלק ברס תרם 12, במשחק הסיום של עונת הקאמבק המעודדת של הניקס, שקיבלו סטנדינג אוביישן מהאוהדים על אף ההדחה.

רודי גובר, יוטה ג'אז. רויטרס
עוד תצוגה דומיננטית מתחת לסלים. גובר/רויטרס
ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס, מול רודי גובר, יוטה ג'אז. רויטרס
צעירי הגריזליס מסכמים עונה מבטיחה. ג'ה מוראנט/רויטרס

יוטה (1) - ממפיס (8) 110:126 (הג'אז השלימו 1:4 בסדרה)

לקח לה משחק אחד כדי להיכנס לעניינים, אבל בשורה התחתונה אלופת העונה הרגילה במערב נראית שוב מאיימת ושוב מרשימה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים על הגריזליס. הניצחון הלילה הושג בקלות רבה, אחרי רבע ראשון מוחץ החבורה של קווין סניידר נראתה כמו המכונה ההתקפית המשומנת שהכרנו מהעונה הסדירה, אותו סיימה עם 47 נקודות ועם יתרון של 20 נקודות.

מייק קונלי אמנם נפצע, ירד לחדר ההלבשה, לא חזר והדאיג את הג'אז, אבל גם בלעדיו הניצחון לא הוטל בספק אפילו לרגע אחד, כשדונובן מיטשל ורודי גובר נראים בשיאם. מיטשל סיים כקלע הבולט עם 30 והוסיף 10 אסיסטים ב-29 דקות, גובר רשם דאבל-דאבל עם 23 נקודות, 15 ריבאונדים ו-3 חסימות, וג'ורדן קלארקסון נתן כהרגלו בוסט מהספסל וקלע 24. מנגד, ג'ה מוראנט ודילון ברוקס קלעו 27 כל אחד למפסידה, שמסכמת עונה מבטיחה, עם לא מעט סיבות לאופטימיות לקראת השנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully